Robot
Razer Onza

Det är spännande att testa prylar från Razer, för man vet aldrig riktigt var man har dem. En del är himmelskt underbara, andra är sanslösa dikeskörningar, men oavsett vilket är det alltid full fart framåt som gäller från Razer.


Medlem
Razer Onza

Det jag tycker verkar bäst är att D-paden är delad. Jag spelar en del Mortal Kombat (visserligen på PS3) och irriterar mig så mycket på att knapparna sitter ihop. Jag kan aldrig få in de attacker jag vill, då jag ofta trycker snett på t ex höger, så att spelet registrerar ett nedåt- eller uppåttryck med.

Medlem

Väldigt bra recension! Om man vinner några hundradelar, och tävlar med konsolspel så är det kanske värt det. Vad vet jag?

Medlem

@Ove Kaufeldt

Älskar att läsa dina tester.
Keep delivering!

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:

Det jag tycker verkar bäst är att D-paden är delad. Jag spelar en del Mortal Kombat (visserligen på PS3) och irriterar mig så mycket på att knapparna sitter ihop. Jag kan aldrig få in de attacker jag vill, då jag ofta trycker snett på t ex höger, så att spelet registrerar ett nedåt- eller uppåttryck med.

Köp en arkadsticka. Fighting spel går inte att spela med handkontroller och D-pad.

Var inne på att köpa en Razer Onza men det verkar som att det finns inga direkta fördelar med den och triggerknapparna är dessutom dåligt designade och ger ett längre avstånd som man måste trycka ner triggersknapparna innan en rörelse registreras än på en vanlig kontroll.


signatur

You must construct additional pylons.

Ish
Medlem

Men surprise, Razer gör en dålig produkt


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

En helt vanlig dosa fast den ser fjantigare ut.. Razer gör produkter för dom yngre spelarna som gillar när saker ser fånigt ut har jag märkt.. Fånigt och nästan obrukbart när man testat andra produkter än deras egna

Medlem

Jag har haft min onza kontroll i över en vecka nu och D-pads knapparna fastnar när man trycker ner dom så man blir tvungen att lirka upp dom igen. Högerstickan har mer eller mindre pajat. Jag måste hålla högerstickan uppe annars går min spelkaraktär baklänges eller om jag spelar ett första persons spel så tittar han neråt. Men jag har två års garanti så ska byta in den och hoppas på att inte alla onza kontroller har samma fel, Jag tyckte den var väldigt bra till en början och att den även gav mej bättre precision. Men för 700 spänn borde inte dessa problem uppstå.

Medlem
Skrivet av Saftnisse:

En helt vanlig dosa fast den ser fjantigare ut.. Razer gör produkter för dom yngre spelarna som gillar när saker ser fånigt ut har jag märkt.. Fånigt och nästan obrukbart när man testat andra produkter än deras egna

Vissa saker kan vara lite over the top, men jag gillar för det mesta utseendet på deras produkter.
Svart + lite blått ljus är trevligt, tycker jag. Det matchar bra med min laptop.

Medlem

Recensionen stämmer ju inte alls överens med betyget....verkade ganska bra, men sen fick man se 2/5 i betyg. :S

Medlem
Skrivet av mAwArm:

Recensionen stämmer ju inte alls överens med betyget....verkade ganska bra, men sen fick man se 2/5 i betyg. :S

Tror nackdelarna var få men vägde väldigt mycket.

Medlem
Skrivet av Zackebacke:
Skrivet av mAwArm:

Recensionen stämmer ju inte alls överens med betyget....verkade ganska bra, men sen fick man se 2/5 i betyg. :S

Tror nackdelarna var få men vägde väldigt mycket.

Skulle snarast säga att fördelarna få och vägde väldigt lätt.


signatur

Victims; aren't we all?

1
Skriv svar