I like sundays - she seem to say

Medlem
I like sundays - she seem to say

#blogg

Medlem
I like sundays - she seem to say

Akira njöt av soffan idag, trots RROD och svordomar från husse!

Medlem

Börjar 360:n ge upp?
Gillar teckningen Akira har i ansiktet, med de två ljusa prickarna ovanför ögonen som ett par ögonbryn typ


signatur
Medlem

360n är helt död dessvärre, är på jakt efter en ny.
Prickarna sägs vara "extraögon" som ska avskräcka eventuella faror då de sover. Helt enkelt till för att luras.

åh kolla den lilla nosen, måste peta och gnugga nosen


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av manuelek:

360n är helt död dessvärre, är på jakt efter en ny.
Prickarna sägs vara "extraögon" som ska avskräcka eventuella faror då de sover. Helt enkelt till för att luras.

Okej, vad tråkigt. Jag köpte precis en kompis första generationare då han ville ha en SLIM istället med HDMI. Jag tycker det finns så mycket mer spelbara spel till 360, jämfört med PS3, så jag har alltid velat ha en 360. Så nu är jag en nöjd ägare av en

Okej, då vet jag, men det är snyggt och den ljusbruna färgen passar riktigt bra ihop med det svarta, så som sagt snyggt tecknad.


signatur
Medlem

360n är en grym maskin. Helt klart är att jag kommer skaffa en ny. Har funderat på ps3 just för wifi, blueray och annat, men jag har på tok för många spel till xboxen för att det ska löna sig med ett byte.

Ny xbox slim får det nog bli, ska försöka hitta någon på blocket. Lycka till med din Älska den varje sekund!

1
Skriv svar