Klassuppvisning från The Old Republic

Medlem

Ser sämre och sämre ut för varje gång jag ser en trailer

Medlem
Skrivet av skauninG:

Tror detta spelet blir exakt som WoW, fast star wars, vilket är ganska tragiskt. Inget nyskapande om det.

Par saker är säkert lika men att spelet blir exakt som wow är ju helt fel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Moderator | Testpilot
Skrivet av MMO4Life:

Är lite tveksam till det här spelet. Saknar framför allt raserna. Jag vill inte spela human med röd kroppsmålning. Vart är Rodian, Mon Calamari och Wookies? Det finns en anledning varför man valde Horde i WoW

http://swtor.wikia.com/wiki/Species

Finns inga människor med röd kroppsmålning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Råkar vara på comic con och passade på att pröva alla spel jag kunde! Old republic demor va grymt!!! Star wars kinect va lite barnsligt men blir nog skoj. Gears of war 3 och Deus ex demona va riktigt bra oclså. Gillade även Lord of the rings war in the north, spelade coop vilket va skoj Ser fram emot alla dessa spelen!

Hoppas inte jag skrivit flera inlägg! Internet suger så hårt här.

Medlem

Kul


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Runescape ser bättre ut imo

PW
Medlem

Stelt, inte särskilt snyggt... Finns för många bra spel att spela för att jag ska slösa tid och pengar på detta.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är lite tveksam till det här spelet. Saknar framför allt raserna. Jag vill inte spela human med röd kroppsmålning. Vart är Rodian, Mon Calamari och Wookies? Det finns en anledning varför man valde Horde i WoW

http://swtor.wikia.com/wiki/Species

Finns inga människor med röd kroppsmålning.

Jo, Sith Pureblood och Zabrak. Om du tittar lite närmare så ser du att det är samma modell som Human fast dom är rödmålade.

Medlem

Man får väl antagligen ångra bittert att man förbokade en CE


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

•Humans: Can play every class.
•Zabraks: Can Play every class.
•Miraluka: Jedi Knight, Jedi Consular
•Pureblood: Sith Warrior, Sith Inquisitor
•Chiss: Imperial Agent, Bounty Hunter
•Rattataki: Imperial Agent, Bounty Hunter, Sith Inquisitor
•Mirialan: Trooper, Smuggler, Jedi Knight, Jedi Consular
•Twi’lek: Sith Inquisitor, Jedi Knight, Jedi Consular, Smuggler
•Cyborg: Trooper, Smuggler, Imperial Agent, Sith Warrior, Bounty Hunter

Moderator | Testpilot
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är lite tveksam till det här spelet. Saknar framför allt raserna. Jag vill inte spela human med röd kroppsmålning. Vart är Rodian, Mon Calamari och Wookies? Det finns en anledning varför man valde Horde i WoW

http://swtor.wikia.com/wiki/Species

Finns inga människor med röd kroppsmålning.

Jo, Sith Pureblood och Zabrak. Om du tittar lite närmare så ser du att det är samma modell som Human fast dom är rödmålade.

*

Ser ut som så ja, men dom är inte "HUMANS" utan "HUMANOIDS"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Collectors Edition förbokat! Det här spelet är en våt dröm!

Det här spelet känns så fantastiskt tråkigt efter att man sett många gameplay-videos. Samma grind och quester som tidigare MMOs.
"Go kill bandits until you find a compass(object x) on any of them, then return".
Trist.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är lite tveksam till det här spelet. Saknar framför allt raserna. Jag vill inte spela human med röd kroppsmålning. Vart är Rodian, Mon Calamari och Wookies? Det finns en anledning varför man valde Horde i WoW

http://swtor.wikia.com/wiki/Species

Finns inga människor med röd kroppsmålning.

Jo, Sith Pureblood och Zabrak. Om du tittar lite närmare så ser du att det är samma modell som Human fast dom är rödmålade.

*

Ser ut som så ja, men dom är inte "HUMANS" utan "HUMANOIDS"

Så du menar att jag är tvungen att skriva ut det för att du ska förstå?

Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av Warwick:
Skrivet av Haziza:

Ju mer man ser av detta spel inser man vilken flopp det kommer bli. Blizzard Titan är väl det ända som kan ha samma kvalitet som wow.

Kvalitét? Hah! Vilken kvalitét? De ständigt återanvända 3d modellerna? De extremt lätta questen som bara kräver att du använder auto-attack? Den enda multiplayern WoW ens har förutom Multiplayer (som är väldigt kul förresten) är sina raider - vilket de släpper 7 bossar per halvår eller något nu, och som du bara lirar några timmar ett par timmar i veckan. Och förstås de superlätta dungeons som det bara finns totalt 8 av eller något och som vi redan kört en miljon gånger.

Det är dags att inse att WoW inte längre erbjuder särskillt mycket kvalitét, och inte heller kvantiét heller för den delen, det erbjuder inte så mycket alls. Jag har förnekat det själv, men det är bara att inse - Blizzard har horat ut World of Warcraft för några extra subs.

Som tur är lär swtor rädda oss.

Du får gärna tro att det blir något bra, men jag är rätt säker på att spelet inte alls blir något direkt top mmo. Folk lirar wow just för att det är bra gjort, annars hade det inte alls vart så stort som det är. Det är fakta. Titan är det ända som kommer kunna döda wow.

Det finns en sak som heter beroendeframkallning, just det är vad som WoW är bra på. Simpla quests, simpel gameplay, allt är enkelt och det enda du måste anstränga dig för är de speltimmar du måste lägga ner för få "items" du vill ha. (föressten förlorar WoW subscribers hela tiden om man ska nu tro på statestiken)

Nu kommer det två stora titlar som kan "döda" wow, Star Wars Old Repuublic samt Guild Wars 2.

Själv vet jag inte om jag kommer ens köpa SWTOR, för videorna de släpper är inte imponerande..

Medlem

Redan förhandsbokat för mig.
Lustigt att folk säger att wow är så annorlunda, som om man inte grindar i wow då. Att fienden står och väntar... till skillnad från de flesta mobs i wow som gör likadant. I wow står man och hackar på en mobb ett tag som även där oxå plötsligt dör.
Wow har sina spelare och bevisligen ett fungerande koncept. Det går inte att komma ifrån men att det skulle vara annorlunda på vissa saker som tas upp här stämmer ju inte.
Tur det finns olika spel och olika smak för oss alla.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Tror detta spelet blir exakt som WoW, fast star wars, vilket är ganska tragiskt. Inget nyskapande om det.

Det är inte som WoW...


signatur

//mvh

123
Skriv svar