Rösta på din Jane Shepard-favorit

Robot
Rösta på din Jane Shepard-favorit

Bioware vet inte hur Mass Effect 3-versionen av deras kvinnliga Shepard-version ska se ut. Det är upp till oss att hjälpa dem.

#mass-effect-3, #mass-effect-2


Medlem
Rösta på din Jane Shepard-favorit

Tänker inte välja då ingen av donnorna liknar MIN femshep.

Tycker Bioware aldrig skulle skapat någon default Shepard varken kvinnlig eller manlig då det inte finns någon canon i spelvärlden.

Borde istället gjort som Bethesda gjorde med Morrowind och Oblivion, och visat upp världen och npc:er men undvikit att visat spelaren (kanske svårt att göra då det är ett tredjepersons lir...) eller åtminstone roterat mellan olika varianter.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Tänker inte välja då ingen av donnorna liknar MIN femshep.

Tycker Bioware aldrig skulle skapat någon default Shepard varken kvinnlig eller manlig då det inte finns någon canon i spelvärlden.

Borde istället gjort som Bethesda gjorde med Morrowind och Oblivion, och visat upp världen och npc:er men undvikit att visat spelaren (kanske svårt att göra då det är ett tredjepersons lir...) eller åtminstone roterat mellan olika varianter.

Eller som Bethesda med Skyrim och ha rustning hela tiden

Medlem

Men det där jävla Facebook, tänker inte skaffa det igen. Jag skapar ändå jämt en egen femshep/manshep, mina ser brutalt mycket coolare ut än de vanliga.

Inaktiv

Allihopa såg ruttna ut.
Min femshep har kolsvart hår, olivfärgad hy, höknäsa och svart läppstift. Hon är f ö 100 % renegade och certified bad-ass.

AW8
Medlem

Valde blondinen, gillar kontrasten mellan håret och rustningen.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Valde också blondie

Medlem

4 eller 5 får min röst


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Tyckte trean såg mest buisness ut, men nu är det väll knappast det folk är ute efter.

Medlem

Ingen Ginger-Shepard? Boooooh!

Medlem

det ska ju föreställa en veteran vid detta laget. tycker de ser för unga ut. de ser ju ut som småtjejer jämfört med miranda och ashley.

Medlem

Blondingen ser mest naturlig och verklighetstrogen ut tycker jag. Hårfärgen går bäst ihop med utrustningen.

Medlem

Tyckte dom flesta var nästan samma, väldigt lite variation. #4 såg ju ut som någon hollywoodkändis eller så, gillade frisyren på henne men försök få henne lite mer från kädisskapet.. #5 hade snygg frisyr men såg så fult manlig ut.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Tyckte dom flesta var nästan samma, väldigt lite variation. #4 såg ju ut som någon hollywoodkändis eller så, gillade frisyren på henne men försök få henne lite mer från kädisskapet.. #5 hade snygg frisyr men såg så fult manlig ut.

Precis min tanke, Shepard ska vara 30-40 år, inte se ut som en 17åring. Det gör hon inte i spelet.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Finns det inte redan en default femshep?

Blondinen va ju lätt hetast, så henne får de bli!

Medlem

ingen var i min smak men jag lägger rösten på 6an, hon hade en häftig blick


signatur

Suup homie

Blir den blonda donnan.
den största skillnaden var ju håret, Och blondie ser mindre kammad ut, Som om hon inte haft tid att se efter frissan nu när slaget mot the Reapers trappats upp och "Its On!". Hjälmfrissa och vinden har lekt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:

Men det där jävla Facebook, tänker inte skaffa det igen. Jag skapar ändå jämt en egen femshep/manshep, mina ser brutalt mycket coolare ut än de vanliga.

Ingen tvingade dig att skaffa Facebook?

Medlem

Skulle nog rösta på 5 (blondie) eller 4 (som jag tycker liknar Victoria Beckham en del) men orkar inte jiddra med facebook igen.
Men tycker också som SID.
De borde inte get ett ansikten åt en karaktär som man kan ändra på. Ser inte ut som min heller, men om det nu nödvändigt måste bli någon så funkar antingen 4 eller 5 för mig. Blondinen ser lite för blek ut tycker jag bara men annars funkar hon.
Verkar som de försökte hålla sig inom samma kontraster (håret tänker jag mest på) som rustningen med de andra karaktärerna utom blondie

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Voorhees:

Men det där jävla Facebook, tänker inte skaffa det igen. Jag skapar ändå jämt en egen femshep/manshep, mina ser brutalt mycket coolare ut än de vanliga.

Ingen tvingade dig att skaffa Facebook?

Så man kan rösta utan att vara medlem i FB?

Skrev ingenstans att någon tvingade mig heller...

Vaknat upp på fel sida idag eller?

Medlem

Finns det ingen naken version så man kan välja på rätt sätt?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

det är ju typ rihanna till vänster, nån av dom andra två tack

Medlem
Skrivet av Höglund:

Finns det inte redan en default femshep?

^this

Default male är ju redan definierad, så varför inte kvinnan?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Min Shepard är sötare man ska j trots allt kolla på henne några timmar hihi (a)

Medlem

hoppades faktiskt på det var ett skämt. Sämsta grejen att ha en röstning på ever.

Medlem

Jag tänker inte rösta på blondie. Varför? För vi har redan en Samus Aran ffs...

Medlem

SHEPLOO all the way baby!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

meh. Har inte facebook. Fast jag kommer köra med orginal male Shepard save från ME2 iaf.

Medlem

Äsch, jag tycker den nuvarande kvinnliga default Shepard är riktigt bra


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar