Rösta på din Jane Shepard-favorit

Inaktiv

Facebook-helvete.

Hade röstat på 5:an annars.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

ingen var lik hur min såg ut , blir ingen röstning alltså

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Cedric:

Tyckte dom flesta var nästan samma, väldigt lite variation. #4 såg ju ut som någon hollywoodkändis eller så, gillade frisyren på henne men försök få henne lite mer från kädisskapet.. #5 hade snygg frisyr men såg så fult manlig ut.

Precis min tanke, Shepard ska vara 30-40 år, inte se ut som en 17åring. Det gör hon inte i spelet.

Tänk på att dem ska locka mer kids till spelet. Då kan hon ju inte se ut som någon sliten krigsveteran på 40 år. Det är inte tillräckligt coolt :P.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Voorhees:

Men det där jävla Facebook, tänker inte skaffa det igen. Jag skapar ändå jämt en egen femshep/manshep, mina ser brutalt mycket coolare ut än de vanliga.

Ingen tvingade dig att skaffa Facebook?

Så man kan rösta utan att vara medlem i FB?

Skrev ingenstans att någon tvingade mig heller...

Vaknat upp på fel sida idag eller?

Finns fler som dig som bara klagar på Facebook.. för att kunna rösta måste man vara medlem och gilla sidan.

Medlem

Nr. 2 hade fått min röst om jag hade haft Facebook.

Medlem

Bah, ingen av dem var ens lik standard FemShep i ME eller ME2... Sen har jag ingen gheybook heller iofs


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Femman fick min röst!

Medlem

Nummer 4


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Hade röstat om det inte vore för facebook.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Voorhees:

Men det där jävla Facebook, tänker inte skaffa det igen. Jag skapar ändå jämt en egen femshep/manshep, mina ser brutalt mycket coolare ut än de vanliga.

Ingen tvingade dig att skaffa Facebook?

Så man kan rösta utan att vara medlem i FB?

Skrev ingenstans att någon tvingade mig heller...

Vaknat upp på fel sida idag eller?

Finns fler som dig som bara klagar på Facebook.. för att kunna rösta måste man vara medlem och gilla sidan.

Case closed.

Medlem

4!!! mmmmmmhm=)

Medlem

1 och 5, nån av dom 2 så klart.

Medlem

Det blir ju att spela på min default male shepard som jag lirat sedan första gången jag spelade ME1 han har varit med så länge nu o jag vill se hur den historien slutar!
För övrigt är min femshep mera badass än alla dessa!

Medlem

#4 får min röst


signatur

Xbox360 is the shit :)

Medlem

hmm... blondinen ser ju ut som en Nisse med hockey-frilla... nej tack...

12
Skriv svar