Kampanj-rulle från Halo-nyversionen

Robot
Kampanj-rulle från Halo-nyversionen

Halo: Combat Evolved Anniversary släpps senare i år. Spana in den ny-gamla kampanjen.

#halo-combat-evolved-anniversary


Kampanj-rulle från Halo-nyversionen

Det där verkade bekant ja, kul att se det med modernare grafik.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker ändå Halo är överhypat skräp.

Moderator | Testpilot

Tycker det ser ut att bli bra. Att kunna byta fram och tillbaka och att dom så snabbt och simpelt gett spelet bättre grafik.

Jag har alltid varit skeptisk till Halo, men när Halo Reach kom hade jag skojj och ska införskaffa detta och fyran.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

2 saker

1: "this is a gift to the fans"
Bullshit mjölka en product mer bara.

2: Wow, har inte grafiken blivit bättre en så på 10 år?
Ska man vara petig jo visst då kan man påpeka både det ena o andra. Men endås känns det bara som lite fler special effekter, och att tex en uppförsbacke är lite guppig ist för rak.


signatur

Rwa?

Medlem

Tänker inte betala 500 kr på ett spel som spelades precis likadant som för 10 år sedan. Halo är fortfarande ett av de bästa spelen som finns

Medlem
Skrivet av Annanaz:

2 saker

1: "this is a gift to the fans"
Bullshit mjölka en product mer bara.

Kan inte hålla med mer. Gör coop spelbart över live men inte Multiplayer känns som världens jävla största slap in the face.

Medlem

@Annanaz
Om jag var en spelutvecklare och annonserade ut ett spel så skulle jag vilja ha pengar för det. Låter det dumt kanske? Och om jag var speciellt menad att utveckla spel för en särskild spelfranchise och sen blev kritiserad för att släppa ett äldre spel inom den franchisen med bättre grafik skulle jag bli lite less. Bara lite.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kan man mjölka så gör man

Medlem

Rekylen är helt klart för stor :S

Inaktiv

Grymt!

Så jäkla sugen på det här spelet och det kommer bli underbart! Det enda Xbox 360 spelet jag köper detta år på grund av mitt spelintresse har minskat.

Medlem

Bra att de behållit AI och liknande, och att kunna byta grafik "on the fly" är guld värt
Blir ett givet köp, speciellt då priset på 40$ (långt från 500kr) inte känns så oöverkomligt

Medlem

halo, världens sämsta fps spel, hjärndött, springa skjuta på allt som rör sig inget svårare nej tack..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Verkar som att så fort ett spel blir stort så måste det vara dåligt...själv älskar jagHalo multiplayern, hade jag haft ett xbox hade jag inte tvekat att skaffa ett Halo spel. Och vad är det som är så fel med nyversioner? Om något av mina väldigt gamla favoritspel skulle få en HD version så skulle jag bli väldigt glad. Kanske inte någonting för dom som halvgillar Halo, men de verkliga fansen uppskattar nog detta väldigt mycket.

Mjölka? Ja varför inte, mjölk är gott.

Medlem

Själv så längtar jag som attans tills detta kommer ut! Ska bli så härligt att kunna köra igenom de här banorna igen! Har själv alltid prioriterat Singleplayern före Multiplayern i Halo, har alltid älskat storyn i Halo-serien. Fast det är ju multiplayern som gör att man fortsätter att köra spelet såklart.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Bra att de behållit AI och liknande, och att kunna byta grafik "on the fly" är guld värt
Blir ett givet köp, speciellt då priset på 40$ (långt från 500kr) inte känns så oöverkomligt

Spelet kommer troligen kosta 500 spänn nytt i butik iaf här i Sverige


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar