Mängder med läckt Battlefield 3-gameplay

Medlem

Längtar som bara den efter att få se de "lovade stora" kartorna!, kul när det blir tajta strider men som så många nämner är det ju inte riktigt gamla hederliga Battlefield fören man faktiskt behöver fordon pga avstånden, och det erbjuds mer möjligheter att ta sig runt " obemärkt" pga avstånden

Medlem

Nån som vet hur klasserna kommer fungera? Kan man byta klass när man dör som i bf2 eller måste man logga ut och välja en annan soldat som i bc2? Tänkte i och med att detta är en uppföljare på bf2 och inte bc2.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Nån som vet hur klasserna kommer fungera? Kan man byta klass när man dör som i bf2 eller måste man logga ut och välja en annan soldat som i bc2? Tänkte i och med att detta är en uppföljare på bf2 och inte bc2.

Du behöver inte logga ut i BC2, du tänker förmodligen på BF:Heroes eller BF: Play 4 Free, där man spelar på sin "karaktär" och inte bara en random klass. Så du kommer garanterat kunna byta klass hur som helst.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det var som fan, då minns jag fel. Fick bestämt för mig att det var så i bc2 också. Good news då:)

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av eCore:

gillar allt utom bergränsningen samma stil som bf bc2

Känner inte igen mig riktigt i den beskrivningen. Spelade BC2 väldigt mycket, men detta känns på något vis ändå annorlunda. Visst, det känns inte som Battlefield 2, för det är inte Battlefield 2, men det känns inte som Bad Company bortsett från när de kör Rush.

Undrar hur det kommer bli på t.ex Strike at Karkand och Wake Island.

Vad jag menar är att man måste hålla konstant koll på kartan så man inte råkar komma utanför och får "return to the battlefield bla bla 10, 9, 8 sen insta death.. Grymt drygt i BF BC2.. Även om jag älskar alla bf spelen förutom bf bc 1

Skriv svar