Biowares mål – The Old Republic i flera decennier

Robot
Biowares mål – The Old Republic i flera decennier

För tillfället finns det 19 betydande världar. Om James Ohlen får som han vill finns det 2025 runt 500 världar att leka rymdriddare i.

#everquest, #runescape, #everquest-ii, #world-of-warcraft, #bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Biowares mål – The Old Republic i flera decennier

Såg streamen, ganska intressant.

Detta låter mer som att de.. siktar mot stjärnorna 8)

Medlem

Låter ambitiöst, men det är spelarna som driver ett MMo

Moderator | Testpilot
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter ambitiöst, men det är spelarna som driver ett MMo

+1

Jag kommer vara dem trogna så länge det är uppe. Kommer växla mellan detta och Guild Wars.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter ambitiöst, men det är spelarna som driver ett MMo

+1

Jag kommer vara dem trogna så länge det är uppe. Kommer växla mellan detta och Guild Wars.

Ett otroligt märkligt uttalande måste jag säga. Så du ställer inga som helst krav på spelet förutom att servrarna är öppna?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Stephan:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter ambitiöst, men det är spelarna som driver ett MMo

+1

Jag kommer vara dem trogna så länge det är uppe. Kommer växla mellan detta och Guild Wars.

Ett otroligt märkligt uttalande måste jag säga. Så du ställer inga som helst krav på spelet förutom att servrarna är öppna?

Jodå, med av det jag sett och läst ska komma skall så är jag dem trogen. OM det skulle visa sig det inte håller, självfallet spelar jag inte längre.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Öööh....Jag tycker det är jättebra att de är ambitiösa men 14 år med DET spelet....
Lycka till då :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Haha, lycka till.

Medlem

Det är ju star wars... so who knows.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Blir det bra så varför inte? Men jag tycker det verkar vara för mycket av samma formula som alla andra spel kör på med ME dialoger påklistrade, hur många nästan likadana spel kommer inte hinna komma innan 2025?

Medlem

DET LUKTAR DLC!

Medlem
Skrivet av wrajjt:

DET LUKTAR DLC!

Expansions och patchar


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Medlem

samtidigt som han sa 2025 så skrattade dom till rätt så mycket och minns inte namnet på killen som var flint men han skakade då på huvudet!!:) hehehe

zsm
Medlem

Ptja, varför inte. Kan dom lyckas med att uppgradera grafikmotor m.m under spelets livslängd ser jag absolut inga problem med att det ska leva i flera decennier.

Medlem

Förutom felsägningen med 19 planeter (är 17) var det ett skämt. Klart de vill att spelet finns länge och ger inkomster.

Det är knappt så att filmerna har överlevt, de tre senaste kickade igång intresset igen, men sedan blev det svalt. "Star Wars - Clone Wars" satte "War" i fokus och blev sitt namn troget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaså, det handlar alltså om DLC/Expansion er som redan planerats under utvecklingen?
Mjölkning ^^
Seriöst så är det väl klart att de planerar mer material om folk är vi8lliga att betala, men jag tvivlar. Speciellt om folk hör om dessa massiva DLC planer, då väntar de troligen längre för att få ett bättre spel och mer innehåll när de väl köper det.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Stephan:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter ambitiöst, men det är spelarna som driver ett MMo

+1

Jag kommer vara dem trogna så länge det är uppe. Kommer växla mellan detta och Guild Wars.

Ett otroligt märkligt uttalande måste jag säga. Så du ställer inga som helst krav på spelet förutom att servrarna är öppna?

Jodå, med av det jag sett och läst ska komma skall så är jag dem trogen. OM det skulle visa sig det inte håller, självfallet spelar jag inte längre.

Humanoiderna är fortfarande målade som röd pölse och smurfhits

Medlem

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Medlem

Haha, 2025 Om dom satsar så här hårt så måste dom verkligen känna sig nöjda med spelet. Får se hur det blir när det släpps, blir det riktigt neat så kanske man kan ge det en chans.

Håller mig till casual spelandet i Star Trek online så länge


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är knappt så att filmerna har överlevt, de tre senaste kickade igång intresset igen, men sedan blev det svalt. "Star Wars - Clone Wars" satte "War" i fokus och blev sitt namn troget.

"knappt så att filmerna har överlevt"

lol.. what?

Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

En liten fågel viskar i mina öron att några av frågorna kommer man få svar på under spelets story


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Pga att de valde att göra ett MMO så kommer vi aldrig att få svar på dessa frågorna genom en intressant story, utan genom obetydliga quests och liknande.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av wrajjt:

DET LUKTAR DLC!

Expansions och patchar

Det är bioware vi pratar om. Inget gratis-content. Expansioner möjligtvis. Men tillräckligt för att hålla igång spelet i 13 år? Jävligt tveksamt. Jag ger det 3 år, högst.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Pga att de valde att göra ett MMO så kommer vi aldrig att få svar på dessa frågorna genom en intressant story, utan genom obetydliga quests och liknande.

Låter som du inte riktigt läst på om The old republic då just huvudquesterna kommer vara i praktiken samma format som i ett vanligt singel player spel

Man får bara hoppas att dem lyckas ge en känsla att detta är ett MMO och inte ett singelpalyer spel som man spelar online, men en ointressant story lär det knappast bli!


signatur

Suup homie

Medlem

Varför inte? Det här kommer att Kick-Ass!
Av allt som jag har sett och läst om (från folk som faktiskt har spelat/spelar) så blir det jävligt bra spel!
Oändligt med innehåll och bra storydriven MMO i star wars världen tillsammans med alla andra, NICE!! Jag längtar till med Collectors Edition!!

Medlem

Att ett mmo spel lever eller har stor prenumerations bas är ju 2 helt skilda saker imo.

Just nu har jag ganska skoj i rift så blir att spela det tills detta lir kommer.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Att ett mmo spel lever eller har stor prenumerations bas är ju 2 helt skilda saker imo.

Just nu har jag ganska skoj i rift så blir att spela det tills detta lir kommer.

Håller med!
Jag tror starkt på SW:TOR och tror att den kommer ha en stadig population väldigt länge.
Jag har full tillit på Bioware och det känns tryggt att ha en studio med så mycket erfarenhet.
Väldigt kul att speltillverkarna är såhär engagerade, stort pluss! Men det är ju Bioware vi talar om så vem hade trott något annat

Medlem

Gutt, då har jag nått att göra en tid framöver


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Lycka till, det är ju redan fail.

12
Skriv svar