GoldenEye till 360 och PS3 alltid tilltänkt

Robot
GoldenEye till 360 och PS3 alltid tilltänkt

Släpptes först till Wii för att hedra Nintendo 64-utgåvan.

#goldeneye-007-reloaded, #goldeneye-007-2, #goldeneye


Medlem
GoldenEye till 360 och PS3 alltid tilltänkt

Ska bli roligt att få prova det då det kommer ut i år


signatur

ID software, FPS gudarna!

Inaktiv

Hade varit kul att få köra det till PC

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Hade varit kul att få köra det till PC

Tvivlar på det, spelet är ett konsolspel i grunden och är anpassat för konsol, gammal konsol så jag tvivlar på att det blivit bra med en portning.
Å andra sidan är konsolerna snorbilliga, speciellt N64, så varför inte dra hem en

OnT:
Jag har bara ett fåtal krav, egentligen bara ett: Att det är precis som originalet fast bättre grafik.
Samma mängd karaktärer att välja på, samma vapen, skada etc. Samma mängd banor, spelsätt och allt annat.

Medlem

Blir egentligen inte förvånad, det känns ju som Activision gör som mest profit från 360 titlarna.
Synd att det inte kommer en pc version, bara spela några banor och lite multiplayer på N64 versionen, så det hade ju varit kul att få pröva det till pc.


signatur

Game long and prosper

Medlem

kanske köper det igen(dock inte för fullpris igen). var roande på wii.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Golden Eye: Source. Mod till Half Life 2; Source motorn.
Gratis och bättre än detta. Snyggare också för den delen.
http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source/downloads

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Golden Eye: Source. Mod till Half Life 2; Source motorn.
Gratis och bättre än detta. Snyggare också för den delen.
http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source/downloads

...Nej

Medlem

måste ha riktigt multiplayer splitscreen.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Medlem
Skrivet av anon_3125:
Skrivet av Friberg:

Golden Eye: Source. Mod till Half Life 2; Source motorn.
Gratis och bättre än detta. Snyggare också för den delen.
http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source/downloads

...Nej

...Jo?

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Mjauv:

Hade varit kul att få köra det till PC

Tvivlar på det, spelet är ett konsolspel i grunden och är anpassat för konsol, gammal konsol så jag tvivlar på att det blivit bra med en portning.
Å andra sidan är konsolerna snorbilliga, speciellt N64, så varför inte dra hem en

OnT:
Jag har bara ett fåtal krav, egentligen bara ett: Att det är precis som originalet fast bättre grafik.
Samma mängd karaktärer att välja på, samma vapen, skada etc. Samma mängd banor, spelsätt och allt annat.

Jag är inte så habil med styrspak, behöver en mus för att kunna styra ordentligt.

Inaktiv

Minns när man spelade GoldenEye till N64, va riktigt roliga tider de! Så det vore trevligt att få spela någon slags uppföljare.

Medlem

Nintendo och ActiVision hade kanske någon deal för att spelet skulle släppas först till N64. Wii hade ju annars en rätt mager höst förra året förutom DKC Returns.(Nej Metroid Other M, du var inte fet. Du var Ager M)

1
Skriv svar