Försöker komma ihåg namnet på ett spel HJÄLP!

Medlem
Försöker komma ihåg namnet på ett spel HJÄLP!

Jag letar efter ett spel som jag körde ett antal år sedan, det var ett 2d space battle arena spel. Från vad jag kommer i håg så spelade jag demot som jag fick på en Pc för alla skiva mellan 2000-2004.

Det var en fyrkantig arena där det var 2 teams emot varandra ett team var gult och ett var blått båda hade olika sorts rymdskepp.

varje rymdskepp hade 5 sektioner en i mitten och en på varsin sida av mitten, varje sektion kunde förstöras när mitten sektionen sprängdes dog man och fick respawna jag kommer ihåg att man fick olika skepp man kunde kanske välja sedan respwana man.

Det sista jag kommer i håg var att i arenan kom det i bland fram power ups åtminstone health och repair.

ps. är trött och stressar nu medans jag skriver detta så ursäkta för stavningen.

Medlem

signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Var nyare än det och mer detalierat och det var inge hinder i arenan bara astroider.

Medlem

Ja, då vet inte jag i alla fall. SubSpace var den enda gissningen jag hade åt det hållet.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar