Första trailern på Assassin's Creed: Embers

Robot
Första trailern på Assassin's Creed: Embers

Om du tycker att Ezio har blivit gammal i Revelations, vänta då bara tills du får se honom i kortfilmen Assassin's Creed: Embers.

#assassins-creed-revelations


Moderator | Testpilot
Första trailern på Assassin's Creed: Embers

Har inte spelat dessa spel ännu, är det verkligen värt att börja ända från början? Har hört ettan ska vara väldigt repetivit, men att det fixats smått i dem nyare spelen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

om du inte spelat nått av dem så spela 2an, och om du vill ha hela storyn med dig börja från början, det är båda fantastiska spel, man lär sig lite historia samtidigt som du får rida häst klättra å fäktas

TraileRn, inte trailen. :V

Redaktör
Ponny

Tack för korren, fixade det.

uberpwnage2.0, för den goda historiens skull ska du börja från början. Originalet går hyfsat fort att spela genom om man struntar i mycket av utfyllnaden.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag skippade till största del 1an, fast har läst på och tittat på när polare spelat en del. Spelat början själv, så vet lite åtminstone. Kollat på en del videor på youtube runt slutet och så vidare, för att fylla i det jag behövde. När jag började 2an kändes det som jag förstod mig på allt ändå. Fastnade, grymt bra spel, sen hoppade på Brotherhood direkt efter för en ännu bättre spelupplevelse.

Trodde inte jag skulle säga det, men jag kan knappt vänta på Revelations.

Medlem

Själva gameplay är inte intressant (för mig) i AC, men jag skulle gärna se filmen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag tror det förvillar mer än gör nytta, alla dessa filmer, folk kan inte hålla isär spelen som det är nu...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Något som funkade för mig:

1. Rushade igenom första spelet, så fort som möjligt (hålla sig vid mainquest).
2. Spelade igenom 2:an med ett flin på ansiktet (många improvements).
3. Spelade Brotherhood och insåg hur fruktansvärt starkt spelet och karaktärerna är.
4. Ja.. Vad kan man säga.. När jag spelade Revelations, så kändes det som att man kände käraktärerna. På gott och ont, mestadels ont, då Embers var som en dolk i hjärtat (på ett bra sätt, if that makes sense?).

En sån underbar spelserie, har aldrig spenderat så mycket tid i ett spel, någonsin. Har spelat (på ett ungefär) 20 timmar per spel, förutom första spelet.

1
Skriv svar