Så skräddarsyr du dina Battlefield 3-vapen

Robot
Så skräddarsyr du dina Battlefield 3-vapen

Direkt från alphan har 30 minuter uppvisning kring hur du kan förändra dina vapen i det efterlängtade Dice-liret dykt upp.

#battlefield-3


dzl
Medlem
Så skräddarsyr du dina Battlefield 3-vapen

Fan va najs! Då vet jag vad jag gör fram till lunch

Medlem

Det skulle ju vara rätt intressant att se något annat än när han springer runt och skjuter i marken ...

Blir till att leta upp ett gäng videos på youtube!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser riktigt awesome ut, dock e jag lite skeptisk till MP-7 som assault vapen.

"Die ground, die!" Snygg uppdatering av GI:n...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut att vara konsol anpassat, massa tryck bara för att göra en enkel sak. Gillade systemet i BC2, där gick det snabbt som tusan om man ville byta vapen/kit/addons snabbt.

Medlem

"And in the beta there will be more more vehicles".....
Bra Engelska där :rolls:

On-T:
Ganska intressant då jag velat veta hur man customizar saker i BF3.

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Ser ut att vara konsol anpassat, massa tryck bara för att göra en enkel sak. Gillade systemet i BC2, där gick det snabbt som tusan om man ville byta vapen/kit/addons snabbt.

Är det konsolernas fel att det regnat hela sommaren också eller? -.-

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Grasfer:

Ser ut att vara konsol anpassat, massa tryck bara för att göra en enkel sak. Gillade systemet i BC2, där gick det snabbt som tusan om man ville byta vapen/kit/addons snabbt.

Är det konsolernas fel att det regnat hela sommaren också eller? -.-

självklart XD

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Grasfer:

Ser ut att vara konsol anpassat, massa tryck bara för att göra en enkel sak. Gillade systemet i BC2, där gick det snabbt som tusan om man ville byta vapen/kit/addons snabbt.

Är det konsolernas fel att det regnat hela sommaren också eller? -.-

Nej det är Googles fel.

Ish
Medlem

De har lyckats riktigt bra med ljuden igen


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Va Funkar ljudet som det ska Mr.Ish i din alpha? för det tyckte jag betedde sig konstigt tyckte det lät som hälften av ljuden bilden försvinner till och från. För övrigt tycker jag att det känns som ett bra spel, och hoppas att dom andra banorna är roligare än Operation Metro för efter 1 dags spelande och det nya lagt sig så känns den banan inte lika rolig som att spela Bad Company 2,

Inaktiv

Hoppas att det där gränssnittet inte är till PC vid launch också. Ser väldigt klumpigt ut.

Medlem

lol han kör med dx9

Medlem

Hur får man inbjudan till Alphan? Jag har VIP, i stort sett alla BF spel reggade på EA kontot, har lspelat BF sedan BF1942. Köpte Medal of Honor Tier 1 för Bf3-Betan.
Alltså vad krävs för att man skall bli godkänd?
Alla vi som köpte Medal of honor för Betan... vad hände med oss?

Någon som kan ge lite svar på detta?
*skakar bara på huvudet*

Medlem
Skrivet av crannky:

lol han kör med dx9

Finns inte dx9 på BF3 dom använder bara DX10 och DX11 på pc men på konsol är det bara dx9 som gäller.

Medlem

Bara jag eller var han lite noobig? Klagar på att det är för svårt att kniva, sen att det tar 2 skott att döda med svd:n... Jobbigt om snipers dödade en på ett skott hela tiden...

Medlem

Alpha? Beta i September? Släpp 25 oktober? Jag luktar framflyttad release..... Hur fan skall dom hinna..


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Alpha? Beta i September? Släpp 25 oktober? Jag luktar framflyttad release..... Hur fan skall dom hinna..

hoppas dom släpper spelet i oktober nu som dom har sakt.

Medlem
Skrivet av Styrman:

Hur får man inbjudan till Alphan? Jag har VIP, i stort sett alla BF spel reggade på EA kontot, har lspelat BF sedan BF1942. Köpte Medal of Honor Tier 1 för Bf3-Betan.
Alltså vad krävs för att man skall bli godkänd?
Alla vi som köpte Medal of honor för Betan... vad hände med oss?

Någon som kan ge lite svar på detta?
*skakar bara på huvudet*

Vissa har sagt i forum att man också måste subscribea på deras newsletter på Battlefield 3 hemsidan. Vet inte om det stämmer, men jag signade upp direkt när jag läste det. Köpte också Medal of honor tier 1 i stort sett enbart för det. Man trodde ju att betan skulle vara lite längre än bara nån månad innan release.

Mvh Milky


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Tycker fortfarande det ser likt ut BC2... Och det stör mig.
Och att granaterna syns oavsett vart man tittar är bara kopierat av Call of duty.

Medlem

Säkert roligt men ännu ett FPS som bara är för casual/public spelande. Undrar om det någonsin kommer ett FPS som går att spela i tävlingar igen, fortfarande CS och quake som är bäst på den fronten.

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Ser ut att vara konsol anpassat, massa tryck bara för att göra en enkel sak. Gillade systemet i BC2, där gick det snabbt som tusan om man ville byta vapen/kit/addons snabbt.

pc som är lead platform typ. eller hur man ska säga.

Medlem

Är det bara jag som får Mirrors Edge vibbar från den första minuten i den andra videon?
Hur som helst, spelet ser underbart ut! Trots att det bara är i alpha stadiet så ser det riktigt beroendeframkallande ut.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Alla vapen verkar göra för lite skada.

Hoppas det finns fler grafikinställningar i fulla spelet. Måste kunna slå av motion blur, annars kan jag inte spela spelet speciellt länge.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:

Alla vapen verkar göra för lite skada.

Hoppas det finns fler grafikinställningar i fulla spelet. Måste kunna slå av motion blur, annars kan jag inte spela spelet speciellt länge.

Det går ju att stänga av i de flesta spel, även i gamla spel som Deus Ex - Invisible War kunde man stänga av "bloom"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Ser ut att vara konsol anpassat, massa tryck bara för att göra en enkel sak. Gillade systemet i BC2, där gick det snabbt som tusan om man ville byta vapen/kit/addons snabbt.

BC2 måste väl ha varit minst lika mycket konsolanpassat?

Medlem

BC2 var konsolanpassat om något.
BF3 däremot ska vara gjort till pc i första hand.

Medlem

Mumma!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
12
Skriv svar