Biowares mål – The Old Republic i flera decennier

Medlem
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Släpps en bok om just Revan nu i höst där förhoppningsvis ett par svar visar sig

Medlem

Tror inte det...så mycket måste uppdateras på den tiden. Inte bara grafiken, utan även hela motorn som spelet bygger på så att man kan göra nya saker. Men man ska väl provat när det kommer ut.

Medlem
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Släpps en bok om just Revan nu i höst där förhoppningsvis ett par svar visar sig

Är det sant? var finmns det info om den?

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Släpps en bok om just Revan nu i höst där förhoppningsvis ett par svar visar sig

Är det sant? var finmns det info om den?

Du kan hitta info här: http://darthhater.com/2011/05/19/drew-karpyshyn-details-revan... och det står nog ännu bättre på amazon skulle jag tro

Medlem
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Släpps en bok om just Revan nu i höst där förhoppningsvis ett par svar visar sig

Är det sant? var finmns det info om den?

Du kan hitta info här: http://darthhater.com/2011/05/19/drew-karpyshyn-details-revan... och det står nog ännu bättre på amazon skulle jag tro

Tack som F... för tippset. har längtat i flera år efter en sån här bok

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Släpps en bok om just Revan nu i höst där förhoppningsvis ett par svar visar sig

Är det sant? var finmns det info om den?

Du kan hitta info här: http://darthhater.com/2011/05/19/drew-karpyshyn-details-revan... och det står nog ännu bättre på amazon skulle jag tro

Tack som F... för tippset. har längtat i flera år efter en sån här bok

Det är nema problema!

Medlem

Tja... Ultima Online har ju varit igång sedan 1997.

Medlem

Så vitt jag läst så finns det en instans om Revan.. men bara ena sidan som får "hela" questlinen, andra hade antingen ingenting, eller att det slutade väldigt abrupt och ointressant. Så möjligen att det saknas, får man hoppas.

Medlem

Det ser ju redan daterat ut, och har inte sätt några direkt banbrytande koncept heller. Men Star Wars är ju Star Wars och fans förblir blinda fans. Världen kanske är kul att utforska allt till trotts.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Det ser ju redan daterat ut, och har inte sätt några direkt banbrytande koncept heller. Men Star Wars är ju Star Wars och fans förblir blinda fans. Världen kanske är kul att utforska allt till trotts.

tja, tycker nog grafiken är tillräckligt bra, världs bäst nej, men i detta fall är ju designen viktigare vilket dom verkar har lyckats med.

Jag hoppas att det är bra plant och djur liv så att planeterna inte är helt döda när man far fram på dom.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

ska testa det här iaf, se om det är något sköj!

Medlem

dom får ha 100000000 stjärnor om dom vill med content, första dom lär göra är att se till är att det finns massor med spelare till ett MMO som Waxsmoke säger, det är spelarna som driver ett mmo, flesta spel jag slutat spela som var mmo sluta jag spela bara för det var dåligt me folk.

Medlem
Skrivet av Natrium:

dom får ha 100000000 stjärnor om dom vill kartor content vad dom vill, första dom läre se till är att det finns Massor med spelare till ett MMO som Waxsmoke säger spelarna driver ett mmo flesta spel jag slutat spela som var mmo sluta jag spela bara för det var dåligt me folk.

nu är jag säkert jätteotrevlig, men är du typ finsk och använder google translate? eller vad hände när du skrev detta? jag förstod nog fan inget av vad du menade.

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Natrium:

dom får ha 100000000 stjärnor om dom vill kartor content vad dom vill, första dom läre se till är att det finns Massor med spelare till ett MMO som Waxsmoke säger spelarna driver ett mmo flesta spel jag slutat spela som var mmo sluta jag spela bara för det var dåligt me folk.

nu är jag säkert jätteotrevlig, men är du typ finsk och använder google translate? eller vad hände när du skrev detta? jag förstod nog fan inget av vad du menade.

Sorry jag får hitta på något att skylla på Ska vara lättare att läsa nu.

PS skyller på totalt nytt tbord och jag jobba natt så jag var precis nyvaken när jag skrev ^^

Medlem

Storleken är väl inte allt?

Medlem

Känner mig enormt tveksam till om detta spel verkligen kommer att bli nåt, verkar lite märkligt enligt mig att man väljer att köra på "WoW-modellen" dvs. klart indelade tanks/healers/dps, quests etc. Luktar lite som gammal skåpmat, dessutom ser ju animationerna enormt stela och tråkiga ut enligt mig.
Finns väl dock en ganska avsevärd mängd star wars fans som kommer höja det till skyarna men nja...tja...hmm... själv väntar jag nog på något som inför en välbehövlig dos ändringar i MMO-världen. Guild Wars 2 t.ex.

Medlem
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av Eruanion:
Skrivet av Typhor:

Men vad hände med Revan? För att inte tala om Mandalore the Preserver och Clan Ordo? är Satele Shan en ättling till Bastila och Revan? så många frågor

Släpps en bok om just Revan nu i höst där förhoppningsvis ett par svar visar sig

Är det sant? var finmns det info om den?

Du kan hitta info här: http://darthhater.com/2011/05/19/drew-karpyshyn-details-revan... och det står nog ännu bättre på amazon skulle jag tro

Tack som F... för tippset. har längtat i flera år efter en sån här bok

Det är nema problema!

Orginalnyheten:
http://www.swtor.com/news/news-article/20110422
Sen själva boken ser ju ursnygg ut:
http://starwarsnyheter.blogg.se/2011/july/framsidan-till-reva...

Sen angående TOR i flera decennier. Star Wars har haft en rätt stor skara fans sen de första filmerna, för 30 år sen. De flesta orginal-fansen och de som inte var särskilt intresserad av Star Wars från första början gillade inte de 3 sista filmerna, men nog växte Star Wars-gänget alltid. Och med The Clone Wars fångas folk ännu tidigare i åldrarna. Nog tror jag TOR kan hålla bra länge. Kanske inte klå WoW, men ligga nånstans där i topplistan.

Medlem

Härligt att höra!


signatur

Meep!

Medlem

Då får de väl börja imponera lite då, det som har visats hittills har inte fått mig att dansa av glädje direkt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Liret känns som ett single player spel med co-op. Dock har jag ingen koll på hur det är ovanför lvl 20 och PvP.
Sen får vi tyvärr räkna med att de flesta MMORPG kommer ha "WoW" setup (som är snott från EQ (som är snott från pen and paper osv)). Allt är så mainstream nu, money talks... ingen gör något nytt såvida de inte ser att de kan tjäna pengar på det. Bara acceptera

Inaktiv

Säger bara World Of Warcraft... tyvärr alla andra MMO.

Medlem
Medlem

Mycket snack som vanligt.
Folk som hajpar sina egna produkter borde dömas till straffarbete i så många år som krävs för att spelet ska matcha hajpen.
500 världar... Varför inte över 9000?

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Natrium:

dom får ha 100000000 stjärnor om dom vill kartor content vad dom vill, första dom läre se till är att det finns Massor med spelare till ett MMO som Waxsmoke säger spelarna driver ett mmo flesta spel jag slutat spela som var mmo sluta jag spela bara för det var dåligt me folk.

nu är jag säkert jätteotrevlig, men är du typ finsk och använder google translate? eller vad hände när du skrev detta? jag förstod nog fan inget av vad du menade.

Sorry jag får hitta på något att skylla på Ska vara lättare att läsa nu.

PS skyller på totalt nytt tbord och jag jobba natt så jag var precis nyvaken när jag skrev ^^

haha ok jag blev bara så sjukt förvånad över hur det såg ut

Medlem

Lycka till, ni lär behöva det

Medlem

Ser ut som en blanding utav RIFT och Warhammer online grafikmässigt.. Fast i framtiden? Och lite sämre grafik..

Grafiken är värdelös och deras koncept är från stenåldern..

Snart kommer Planetside 2 som kommer krossa SW:TOR totalt!
och vet att många väntar på Guildwars2 som är 550% snyggare än SW:TOR

Inaktiv

Ambitiöst som sagt men ingen kommer att stanna i 15 år såvida dom inte håller spelet uppdaterat visuellt sett genom omfattande grafikuppdateringar, som CCP gjorde med EVE. Jag menar spelet ser ju redan utdaterat ut som det är.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Wow har ändå funnits i 10år nu så 2022 är väl ingen omölighet. Måste dock tillägga att jag personligen tror inte allt för mycket på detta projekt. Men den som lever får se!

12
Skriv svar