Gudomlig släpprulle från From Dust

Robot
Gudomlig släpprulle från From Dust

Ja, har du makt att förändra världen som du behagar torde det göra dig gudomlig. Spelet finns numer ute på Xbox Live.

#from-dust, #microsoft, #sony


Medlem
Gudomlig släpprulle från From Dust

Som black and white med mera skapande?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

värkar skoj har äntligen fattat vad det var för typ av spel (mer i alla fall xD )


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

KoP
Medlem

Nu ska det liras! Tjoho!

Ser riktigt trevligt ut, black n white light typ.

Dåligt namn på ett spel, men det så onekligen bra ut...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Black and White skulle jag iallfall inte kalla en gudssimulator. Det var ju som ett helt vanligt, fast tråkigt strategispel. Detta ser faktiskt intressant ut.

Medlem

ska testas när det kommer ut på pc !

Medlem

Skaffade de idag och det är riktigt grymt, lätt värt varenda krona.

gnu
Medlem

Vill inte köpa det till xbox för såna här spel ska spelas med mus. Orka vänta en månad till

Medlem

Kommer det kosta runt 130 spänn (1200 MS Points) på PC? I så fall blir det lätt ett köp.

Skrivet av emil2796:

Black and White skulle jag iallfall inte kalla en gudssimulator. Det var ju som ett helt vanligt, fast tråkigt strategispel. Detta ser faktiskt intressant ut.

okej, varför skulle du inte kalla B&W en gudssimulator? huruvida det är bra eller dåligt spelar väll knappast någon roll i frågan vad det faktiskt är. och black and white är inte bara gudssimulator, utan också 2 jävligt bra spel (1 och 2)

Medlem

Är det ett spel eller en leksak? Jag menar... har det en historia eller mål? Eller är det en ren simulator?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Klarade nyss av det.
Ganska roligt spel men dock väldigt kort story.
Man skickar sina första gubbar till monument där de bygger upp en by, vissa monument ger dig krafter som kan påverka naturen omkring dig medans andra endast är där för att öka invånar antalet.
Du kan leka med lava, vatten, jord, explosiva träd, brinnande träd, vatten träd, vanliga träd, berg och sist men inte minst, physics.

Väl värt 1200 M$ points i min åsikt då jag älskar physics spel.

Medlem

Definitivt ett spel man bör köra med mus, längtar till PC-släpp!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

A game only possible on this generation of hardware - HURRR DEE DURRR!

Medlem
Skrivet av Eriand:

... HURRR DEE DURRR!

Vad betyder den kommentaren? Är det en populärkulturell referens månne?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

I sista stund gjorde dem det tidsexklusivt till Xbox 360, giriga jävla MS.. PC och PS3 får vänta.. då säger jag, skit på er och så köper jag inte spelet.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ser roligt ut, men jag kan tröttna på strategi spel rätt snabbt

1
Skriv svar