From Dust

Medlem
From Dust

Ännu en dag i livet och det som kändes speciellt med den här dagen var att de har släppt ]From Dust på Xbox Live Arcade.

[ia=28460; large]

Så jag skynda mig in till spelrummet när jag väl hade vaknat ordentligt och laddade hem Trial Game för spelet.. Stor nedladdning. På över 1GB. Jag fördrev väntetiden med att spela Plants vs Zombies (perfekt för sådana här tillfällen).

Sen var det färdig nerladdat och jag fick pröva på det. Riktigt mysigt spel. Estetiken i spelet får mig tänka på Popolous 3 medans spelstilen är den som i de två tidigare Popolous-spelen och Black & White. Det jag spela fungerade väldigt bra på Xboxen men jag undrar fortfarande om jag ska ha det till xboxen istället för PCn. Det är ganska enkelt och lagom skoj att flytta runt på jord för att bygga broar och för att öka vegetationen som ens bybor lever utav.

Sen tog demot slut, med en stor vulkan som verkade jätterolig att försöka släcka, men det fick man inte. Orättvist ):

Nu var det det och nu vet jag inte alls vad jag vill göra för resten av dagen. Försökte hälsa på min kompis men när jag väl kom dit såg det ut som de hade en släktträff och åt ute. Vände mig om och gick hem igen utan att någon märkte det.

Jag har också så många oavklarade spel just nu att jag skäms och jag borde egentligen bara slänga mig över något av dem och bara spela igenom det. Men jag har en ITCH. En ITCH för skräckspel och för att kunna spela dem på rätt sätt måste jag vänta tills det är natt.

soooo itchy and scratchy
itchy itchy scratchy

#blogg

From Dust

Håller med om From Dust.

Ren And Stimpy owns itchy and scratchy. (Not negotiable)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja, håller helt med om att Ren and Stimpy pwnar Itchy and Scratchy (No sir, I don't like them!) men försökte göra en lam Resident Evil-referens i slutet, gick inte så bra ):

Nu ska jag spela Penumbra iaf.

1
Skriv svar