Kweeh-hi!

Redaktör
Ponny
Kweeh-hi!

Min taktkänsla är ganska obefintlig. Lärde mig det den hårda vägen (musikalskola, men det tar vi en annan gång). Men jag får helt enkelt skaka fram lite rytm ur kroppen, för jag vill spela Theatrhythm Final Fantasy. Jag vill tralla med, använda min stylus som taktpinne och fnissa åt det förtjusande och barnsliga bildspråket. Eftersom titeln ska fokusera på musiken från seriens alla delar är ju allt annat än en succé orimlig, åtminstone enligt min logik.

[ia=28423; large]
Och till och med Sebastians hjärta smälter...

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Kweeh-hi!

Sebastians hjärta smälter vid temperaturer över "gull gull"

Du Fredrik! förtjänar en life-size Chokobo!
Kommunaltrafik be damned, hur kul vore det inte att springa förbi sl bussen sittandes på ryggen av en 2,5m hög kyckling :D. Eller för den delen alla blickar man får vid rödljuset (elller klassas den som cykel?).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Fast inte om du nämner de små orden final och fantasy. Då växer hornen och han får något svart i blicken. True story!

Tror den klassas som taxi till och med, så att jag kan susa fram på snabbfilen. Ah, jag vill ha en guldkyckling! Dom kan ju springa överallt ju.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar