Filmtajm – Space Marine

Robot
Filmtajm – Space Marine

Filmisk rulle om kampen mellan gott och ont i vårt arkiv. Misslyckas du med ditt uppdrag går precis allting åt rymdhelvete.

#warhammer-40000-space-marine, #relic-entertainment


Medlem
Filmtajm – Space Marine

I am war? ...... Är rätt tamt när det kommer från ett IP som är känt för sina epic quotes.

Medlem

Jag tycker vi får fylla på med egna läckrare citat.

"'Some may question your right to destroy ten billion people. But those who understand realise that you have no right to let them live."

"Only the insane have enough strength to prosper. Only those who prosper may truly judge what is sane." - Anon."


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hörde jag precis "Experimental device"?

Jag tror att några Adepter vill ha en litet samtal med utvecklarna i och med att dom inte verkar veta vilka regler som gäller i Imperiet.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

"Kill the mutant, burn the heratic, purge the unclean"


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ser ut att kunna bli kul det här. Om sommaren verkar trist och våren har varit lite av dubbelkaraktär så ser ju hösten ut att fullkommligt explodera med bra titlar - och så dick ju Deus Ex bra betyg i PC gamer


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

"Success is measured in blood; yours or your enemy´s"

Medlem

"suffer not the heretic to live"

Medlem

Lite patetiskt att jag tycker grafiken ser exakt ut som som i Dawn of war och company of heroes som är strategispel!

Medlem

Hope is the first step on the road to disappointment

Medlem
Skrivet av DAoG:

Lite patetiskt att jag tycker grafiken ser exakt ut som som i Dawn of war och company of heroes som är strategispel!

Hur menar du?
Tycker du att DoW/CoH är fula?
CoH är väll lite åldrad nu.. men DoW2 t.ex. har bra grafik för att vara ett strategispel
Och den där videon är troligen inspelad med "konsollgrafik".. så att folk inte ska bli besvikna när dom köper det och det ser inte ut som i gameplay filmerna.
är troligen snyggare på pc.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ge oss gameplay istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ge oss gameplay istället.

Mm.. varför alla trailers som visar film istället för spelet?
Har aldrig fattat vad de har med saken att göra?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

YouTube:a er och lägg till Gameplay - det finns massor med film. Det mesta dock från Konsollerna.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Hmm, vet inte vilken platform jag skall välja. PS3 eller PC. Känns som PS3 på detta och BF3 till PCn.

Medlem

Chaos is the only true answer!

Medlem
Skrivet av Bolthorn:

Chaos is the only true answer!

Mnja ?
Är det inte 42?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar