Gameplay från Metro: Last Light

Robot
Gameplay från Metro: Last Light

Uppföljaren till Metro 2033 äntrar vårt arkiv för andra gången av tre med vad som kan kallas ett E3-slag i ryggen.

#metro-last-light


Medlem
Gameplay från Metro: Last Light

Kommer bli ett av 2012 absolut bästa spel

Medlem

Nationalistiska ryssar. Det är lite läskigt att tänka sig att det nästan redan finns sådana här grupper som vill ha bort alla "ickeryssar" som kommer från södra sidan av Kaukasus...

Angående spelet så ser det riktigt snyggt ut, men frågan är hur det kommer att spela sig. Har det lika dålig AI som i ettan så lär inte grafiken hjälpa så mycket.

Medlem

Även fast storyn är sjukt trött så kanske det blir bra... Nazister och kommunister verkar vara ett tema som inte går att släppa.

Verkar för likt ettan. Visst, grafiken är outstanding och min burk kan maxa den så jag klagar inte på det, men AIn suger så hårt och hela spelet är en korridorshooter utan egentliga val. Ettan kändes lika instängd som tunnelbanan spelet utspelade sig på, och då menar jag inte det på ett bra sätt.

Ai:n var godkänd tyckte jag, däremot var vapnen obalanderade, menysystemet mycket rörigt och grafiken krävde alldeles för mycket kräm. Förhoppningsvis är det förbättrat nästa omgång. Om ni gillar spelet / spelen glöm inte böckerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan va snyggt!

Medlem

jag tyckte första spelet var grymt bra faktiskt en av dem få shootern jag orkat/haft lust att klara ut, storyn och gameplayet höll mig intresserad ända till slutet!
Kändes dock lite som många missade det eller aldrig gav det en chans vilket är tråkigt

Hade varit grymt om dem lagt in en coop version med en kanske enskild story som inte följer böcker


signatur

Suup homie

Medlem

Första spelet var ju kungligt, och jag hade inte problem med AI´n. Tycker att det var ett av dom bästa spel jag spelat, med bra stämning och story.

Medlem

Detta ska ses till morgonkaffet imon!

Skrivet av Zidious G:

Detta ska ses till morgonkaffet imon!

Glöm inte gasmasken


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser bra ut men vet inte om en mini-gun passar så bra in i ett samhälle där patroner är valuta ..

Medlem
Skrivet av krad:

Första spelet var ju kungligt, och jag hade inte problem med AI´n. Tycker att det var ett av dom bästa spel jag spelat, med bra stämning och story.

Ni andra som tyckte det var bra, upplevde ni det var kasst till en början och blev "kungligt"? För jag tyckte det var riktigt dåligt och har slutade spela det. Ska ge det en chans till.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Pansarknekt

Gör di och görr di!


signatur

Ooooh the drama!

2:a nivån var ganska svår att ta sig förbi på hard-mode, men sedan blev det mer stämningsfullt. Ge det en chans till, mycket bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av krad:

Första spelet var ju kungligt, och jag hade inte problem med AI´n. Tycker att det var ett av dom bästa spel jag spelat, med bra stämning och story.

Ni andra som tyckte det var bra, upplevde ni det var kasst till en början och blev "kungligt"? För jag tyckte det var riktigt dåligt och har slutade spela det. Ska ge det en chans till.

+1
Gjorde precis samma, körde det, säkert en timme, sen la det på hylland.
Svårt att sätta fingret på det, men det var bara tråkigt, oengagerande. Som att det var linjert och allt man fick reda på var att man ska gå åt det hållet. helt ok filmisk känsla från och till, men det gjorde också att man inte var säker på om man kunde agera något i vissa situationer eller bara titta på.

Medlem

*dräggel*

Spelade ettan sönder och samman. Älskade det.


signatur
1
Skriv svar