Se helgens Starcraft 2-turnering på FZ

Robot
Se helgens Starcraft 2-turnering på FZ

Vi följer upp succén med MLG Columbus genom att streama evenemanget i Anaheim.

#starcraft-ii


Medlem
Se helgens Starcraft 2-turnering på FZ

Braaa, mer livesändningar FZ! Ni skulle ha en separat avdelning för just E-sportande med länkar till matcher och resultatsidor m.m


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Naniwa hwaiting!

Medlem

Mer sånt här, FZ! Tackar!

Medlem

Bra FZ! Mer sånt här!

Medlem

MMA kommer ta hela skiten...

MMA fighting!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Helvete vad killen i filmen vrålar. Om nu e-sport vill bli taget seriöst, varför inte skaffa folk med bakgrund inom media som kan vara casters? Pallar inte sånna som försöker men aldrig lär sig.

Yes, grymt! Förra sändningen fick mig att installera SC2 igen (Spelade typ bara igenom single player då jag köpt det) och började lira lite multiplayer.. Kul som tusan, även om man är långt ifrån en korean ännu! Sen insåg jag det fanns massa tower defense kartor, och som TD fanatiker har man ju suttit till döds med det nu då... Gah! Ser fram emot denna sändning, speciellt nu då man börjat hört talas om några namn efter att sett förra gången

Skägg.
10 Chambers

Får se om Naniwa lyckas ta sin andra MLG-seger eller om Jinro kan hitta formen. Redan första matchen mellan Nani och Huk lär bli grym.


signatur
Medlem

varför bara sända SC2, FZ?


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Braaa, mer livesändningar FZ! Ni skulle ha en separat avdelning för just E-sportande med länkar till matcher och resultatsidor m.m

Håller med. Har tänkt samma sak, vore ruskigt bra.

Medlem

Kommer bli grymmt det här.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får se om Naniwa lyckas ta sin andra MLG-seger eller om Jinro kan hitta formen. Redan första matchen mellan Nani och Huk lär bli grym.

+1! Det är faktiskt den match jag ser fram emot mest av alla. När börjar det, halv 1 natten till lördag svensk tid?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får se om Naniwa lyckas ta sin andra MLG-seger eller om Jinro kan hitta formen. Redan första matchen mellan Nani och Huk lär bli grym.

+1! Det är faktiskt den match jag ser fram emot mest av alla. När börjar det, halv 1 natten till lördag svensk tid?

02:30 - 03:30 Pool Play - Naniwa vs. Huk

Schema och streamlänkar kommer under morgondagen!


signatur
Medlem

Underbart! Mer e-Sport åt folket! (:

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

02:30 - 03:30 Pool Play - Naniwa vs. Huk
Schema och streamlänkar kommer under morgondagen!

Fuuuck, då kommer min dygnsrytm bli ännu skevare. Jag planerar följande:
* Fredag: Gå upp tidigt trött som fan. Jobba. Komma hem trött som fan. Sova ett par timmar. Vakna runt kl 22. Äta en macka Skevsurfa lite och tacka gudarna för att flickvännen inte är hemma och vet om mina ondskefulla planer. Kl. 02:00: Tuna in FZ och invänta gamestart!
Kl. xx : xx: Så länge jag orkar kolla så många SC2 matcher som bara går. Naniwa vs. Huk, Idra vs. Boxer, Naniwa vs. DongRaeGu!! Shiet, blir inte mycket sömn den natten...

Kanon om ni kan lägga upp schema med svenska tider!

Medlem

Nice, trevligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nice med sc2 på fz!

Jag funderade tom på att köpa ett 3 månader HD-pass från MLG för $10. Ni länkar typ till den vanliga streamen här gissar jag?

Medlem

Kommer NI att streama eller är det bara en länk till MLG-streamen?

Medlem

TAGGAAAAAAAHHH!!! =D

Medlem

http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red - En gratis stream till iallafall några matcher.

Medlem

Najs!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Moon:

Kommer NI att streama eller är det bara en länk till MLG-streamen?

Det är MLG:s stream, med sammanfattningar i textform från oss.

Schema och kanaler dyker upp 10:00


signatur
Medlem

Sweeeeeeeeeeeeeeet!

Medlem

Härligt!

FZ.se borde verkligen sätta upp en E-Sport sektion, med nyheter och streams om vad som händer i den världen.

Medlem

Tack tack! Antar att det är live som senast? Eller, det var väl någon slags live + eftersändning, men det antar jag var streamen som stod för det.

Gött i alla fall!

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Härligt!

FZ.se borde verkligen sätta upp en E-Sport sektion, med nyheter och streams om vad som händer i den världen.

Ja de borde dom ha, mer E-Sport åt folket!

1
Skriv svar