BF: BC3, kommer det?

Medlem
BF: BC3, kommer det?

Tror ni Battlefield Bad Company 3 kommer komma ut? Isåfall när tror ni det kommer ut? BF3 har ju inte ens kommit än men jag hoppas på att få se Bad Company 3 runt år 2013.

Medlem

Tja, givet gameplay och liknande är det som presenteras BF: BC3 om du frågar mig, men de döper det till Bf3 för att göra fansen glada ^^
Helt seriöst, jag ser typ fler likheter med BF:BC2 än med BF2, på alla fronter ^^

Men vi kan nog räkna kallt med att EA ska fortsätta konkurrera med CoD om casual publiken så räkna med ett BF:BC 3/4 om 1-2 år.

Medlem

Du kan räkna med ett BC3 efter BF3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

I nuläget har jag svårt att se ett BC3 efter att ha spelat BF3 Alphan. För mycket saker från BC2 för att det skulle vara värt att göra ett BC3 men det är bara min åsikt.

Medlem

Aldrig, hoppas jag.

Inaktiv

BF3 är ju BC3

Medlem
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

haha precis min tanke +1


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

+1 tyvär

Medlem
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

+1 tyvär

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen ingenting som Bad Company 2, alls.

Medlem

Förstår verkligen inte hur ni tänker när ni säger att BC3 är BF3....
Vill ni att BF3 ska ha samma grafik som BF2 eller?

Medlem
Skrivet av Elffors:

Förstår verkligen inte hur ni tänker när ni säger att BC3 är BF3....
Vill ni att BF3 ska ha samma grafik som BF2 eller?

Nej de snackar om gameplay och design-val. Luddiga klasser som kan axla vilken roll som helst, små banor som är mer CoD-aktiga och att det skall vara allmänt konsollanpassat. Själv är jag inte säker på vad jag skall tro än...


signatur

Imperator

Inaktiv

Precis.. håller med ovanstående. Gameplay för mig är viktigaste och inte grafiken. Visst ska det inte se som Bf2 men herregud.. är det verkligen nån Battlefield känsla i Battlefield Små banor, knappt nå fordon och dessa nya objectives....

Medlem
Skrivet av showerguy:

Precis.. håller med ovanstående. Gameplay för mig är viktigaste och inte grafiken. Visst ska det inte se som Bf2 men herregud.. är det verkligen nån Battlefield känsla i Battlefield Små banor, knappt nå fordon och dessa nya objectives....

Märk väl att det bara är en alfa för att stresstesta servrarna samt spelarnas hårdvara, för att sedan optimera. Banan i sig är faktiskt riktigt stor! I betan blir det nog fler fordon ska du se

Inaktiv
Skrivet av Elffors:

Förstår verkligen inte hur ni tänker när ni säger att BC3 är BF3....
Vill ni att BF3 ska ha samma grafik som BF2 eller?

Grafik, grafik, grafik. Är det allt spel handlar om?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Elffors:

Förstår verkligen inte hur ni tänker när ni säger att BC3 är BF3....
Vill ni att BF3 ska ha samma grafik som BF2 eller?

Nej de snackar om gameplay och design-val. Luddiga klasser som kan axla vilken roll som helst, små banor som är mer CoD-aktiga och att det skall vara allmänt konsollanpassat. Själv är jag inte säker på vad jag skall tro än...

Så bara för att en bana är liten så kommer resten av dom också vara det? Förklara gärna vad som är konsollanpassat.

Medlem
Skrivet av Elffors:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Elffors:

Förstår verkligen inte hur ni tänker när ni säger att BC3 är BF3....
Vill ni att BF3 ska ha samma grafik som BF2 eller?

Nej de snackar om gameplay och design-val. Luddiga klasser som kan axla vilken roll som helst, små banor som är mer CoD-aktiga och att det skall vara allmänt konsollanpassat. Själv är jag inte säker på vad jag skall tro än...

Så bara för att en bana är liten så kommer resten av dom också vara det? Förklara gärna vad som är konsollanpassat.

Alltså jag håller inte med om allt detta med "konsollanpassning". Jag försökte bara förklara vad de andra ovanstående talare är sura på. Jag har sagt allt jag vet


signatur

Imperator

Medlem

Kanske blev lite felciterat. Tänkte mer på dom andra som skrev.

Medlem

Jag har inget emot att dom släpper ett BC3 i ett annat namn, inte alls. Utan, det är precis vad jag vill! Har spelat BFBC2 sjukt mycket, kanske till och med mer än BF2 så det ska bli riktigt kul. Inget att tycka är synd för min del.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

+1 tyvär

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen ingenting som Bad Company 2, alls.

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen mycket som tyder på att detta inte är en battlefield uppföljare. Som du kan se på battlelog forumen är de många som är frustrerade

Medlem
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

+1 tyvär

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen ingenting som Bad Company 2, alls.

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen mycket som tyder på att detta inte är en battlefield uppföljare. Som du kan se på battlelog forumen är de många som är frustrerade

Alfan är verkligen grundläggande. Vi har inte ens fått testa conquest där 64 spelare finns och inga jets osv än. Jag väntar innan jag uttalar mig om BF3.

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

+1 tyvär

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen ingenting som Bad Company 2, alls.

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen mycket som tyder på att detta inte är en battlefield uppföljare. Som du kan se på battlelog forumen är de många som är frustrerade

Alfan är verkligen grundläggande. Vi har inte ens fått testa conquest där 64 spelare finns och inga jets osv än. Jag väntar innan jag uttalar mig om BF3.

Skulle inte förvåna mig om dom tar bort 64 stödet några veckor innan släppet.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av showerguy:

BF3 är ju BC3

+1 tyvär

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen ingenting som Bad Company 2, alls.

Efter att ha spelat alfan så är det verkligen mycket som tyder på att detta inte är en battlefield uppföljare. Som du kan se på battlelog forumen är de många som är frustrerade

Alfan är verkligen grundläggande. Vi har inte ens fått testa conquest där 64 spelare finns och inga jets osv än. Jag väntar innan jag uttalar mig om BF3.

Skulle inte förvåna mig om dom tar bort 64 stödet några veckor innan släppet.

Det tror jag knappast...

Medlem

blir bf3 multiplayern riktigt bra och mer omtyckt än bc2 kan det ju hända att bc3 anpassar sig mer åt "orginal bf gameplay". Men bc serienc har ju SP också så bc3 kampanjen kmr högst antagligen fortsätta där bc2 slutade och bc3 SP gameplay kommer säkert vara likt bc1 och bc2.

Medlem

Undra varför banan kändes som en BFBC2-bana... Kanske för att det är ett Bad Company-spelläge? Vänta tills ni ser conquest, finns ju redan nu några läckta bilder.

Medlem
Skrivet av Zackebacke:

Undra varför banan kändes som en BFBC2-bana... Kanske för att det är ett Bad Company-spelläge? Vänta tills ni ser conquest, finns ju redan nu några läckta bilder

Bilder på conquest? Vardå?

Medlem
Skrivet av SugarPapa:
Skrivet av Zackebacke:

Undra varför banan kändes som en BFBC2-bana... Kanske för att det är ett Bad Company-spelläge? Vänta tills ni ser conquest, finns ju redan nu några läckta bilder

Bilder på conquest? Vardå?

Det visade sig vara fejk, så strunt i det..
Men det gick väl rykten om att de skulle visa Jet och conquest-gameplay under Gamescom?

Medlem
Skrivet av Zackebacke:
Skrivet av SugarPapa:
Skrivet av Zackebacke:

Undra varför banan kändes som en BFBC2-bana... Kanske för att det är ett Bad Company-spelläge? Vänta tills ni ser conquest, finns ju redan nu några läckta bilder

Bilder på conquest? Vardå?

Det visade sig vara fejk, så strunt i det..
Men det gick väl rykten om att de skulle visa Jet och conquest-gameplay under Gamescom?

Ja ikväll håller ju EA sin presentation, så det är bara att hoppas!

1
Skriv svar