Duke Nukem-uppdatering ger dig fler vapenplatser

Robot
Duke Nukem-uppdatering ger dig fler vapenplatser

Från två vapen samtidigt till fyra – endast till pc-utgåvan. Det är vad som är att vänta i nästa Forever-uppdatering.

#duke-nukem-forever, #gearbox-software


Medlem
Duke Nukem-uppdatering ger dig fler vapenplatser

Någon som bryr sig?

Medlem

Cooochi - Cooochi


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Inte bra det här, Gearbox Software som har tänkt att släppa expansioner på löpande band för att mjölka så mycket det går från världens mest försenade (och kanske överhypade?) spel, och så får dom sådana här recensioner. Inte bra, inte bra... Tycker att dom kan lägga ner spelet och fortsätta med annat.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Bara till PC?
Det är bara korkat att negligera konsolspelarna, och dyrt i längden...får hoppas Gearbox skärper sig.

Medlem

Säger precis som det omdöme jag lagt under prisjakt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=712442


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

bah ,... Duke Nukem ska kunna bära 20 vapen om så e fallet ... Där finns det inga gränser på utrymme


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

bra med mer vapen på fickan

spelet är en oslipad diamant som nu ser ut att få den putsning det behöver


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Bara till PC?
Det är bara korkat att negligera konsolspelarna, och dyrt i längden...får hoppas Gearbox skärper sig.

Lustigt, tycker jag. Normalt sett brukar det ju vara tvärt om.
Håller definitivt med om att man ska sluta göra saker exklusit för någon plattform.

Medlem

Ska klara av spelet igen fast på svåraste


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Hmm.. strange silicone based lifeform!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Push to talk kan inte komma för tidigt! Som det är nu går det inte att stänga av mikrofonen till pc versionen Sitter man i skype och pratar med kompisar så hör alla på servern vad man säger, finns det en tjurskalle så får man höra STFU och andra glåpord

Blev lite sugen på multiplayer när jag läste artikeln, always bet on...ME


signatur

Game long and prosper

Medlem

För att felcitera DJ Ruby Rhod: "I don't want four weapons, I want all weapons! ...
Att bara ha två vapen var ettav de storafelen med Duke Nukem forever. Denna lilla patch är bra, men jag tänker inte spela igenom spelet en gång till för så här lite skillnad...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Så de har äntligen insett själva att deras produkt är undermålig,


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skoj! Tänkte ändå lira igenom igen på svåraste snart, blir väl direkt efter att patchen kommit då.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

FUCK YEAH!

2-vapen-gränsen hör inte hemma på tangentbord!

4 är ju lite bättre iaf.

Medlem

Har nån testat MP? eller är de bara SP ? .....

Medlem

Är väl bra men varför inte tillåta alla vapen som i DN 3D? Antagligen för att spelet är gjort efter denna begränsning i åtanke. När Gearbox valde att visa sin uppskattning till alla de som väntat och förbokat spelet baserat på VAR de köpte det så vart jag väldigt besviken, ångrade nästan mitt köp. Har spelet fortfarande obrutet och jag tror att det kommer förbli obrutet ett bra tag men kanske får jag återigen ett sug för att spela det här spelet.

1
Skriv svar