Fallout: New Vegas – Old World Blues

Robot
Fallout: New Vegas – Old World Blues

New Vegas tar oss tillbaka till den gamla världen, på bästa möjliga sätt.

#fallout-new-vegas, #portal


Medlem
Fallout: New Vegas – Old World Blues

Heter den Inte Old world blues????

Medlem

Jo, det gör den.

Medlem

haha gott att ni recenserar en expansion som ni inte vet namnet på


signatur

Imperator

Medlem

Även den bäste kan göra fel ^^

Medlem

Nylund kanske bara tyckte den borde ha hetat Odd World Blues istället helt enkelt? ^^

Medlem

Bra spel, men inte orkat kolla på DLCns.

Jag är ett stort The Venture Bros. fan. Så när en av de flygande hjärnorna röstspelas av samma skådis som gör rösten till Dr Venture i serien så blev jag nog sagt glatt överraskad. När Samma karaktär utbrister i ett högtalar meddelande "Attention Lobotomites, Do not neglect to wash the Walking Eye!", så kunde jag inte hålla gap garvet borta, Det gjorde hela min dag!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Var säker på att ni skulle ge det 2/5 och tveksamt.

Medlem
Skrivet av ArneNoArm:

Heter den Inte Old world blues????

Titeln är ju skriven som den är eftersom spelet är så skruvat. I resten av recensionen använder han ju rätt titel.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det här spelet blir nog bra när alla dlc är ute måste vänta tills spelet är helt klart innan jag ska köpa det.

Medlem

Jag personligen gillar Old world blues, jag tycker det är den bästa expansionen hittils till new vegas Gillar just det att karaktärerna är galna i denna

Ish
Medlem

Grym DLC.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Redaktör
Ponny

Att titeln blev konstig är helt mitt fel. Men sent omsider är det rättat!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bästa DLC´n hitils , mycket intressant koppling till "Dead Money" vilket jag kände på mig att det skulle finnas i senare DLC när jag spelade den . hoppas dom spinner vidare på det.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Att titeln blev konstig är helt mitt fel. Men sent omsider är det rättat!

Jaha, här sticker man ut hakan och försvarar din första rubrik med anspelning på hur skruvat spelet är, så ändrar du den! Nu har jag tappat ansiktet och måste begå harakiri


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Att titeln blev konstig är helt mitt fel. Men sent omsider är det rättat!

Jaha, här sticker man ut hakan och försvarar din första rubrik med anspelning på hur skruvat spelet är, så ändrar du den! Nu har jag tappat ansiktet och måste begå harakiri

Lite för mycket Shogun 2 eller? xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag skyller allt på Fredrik!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Att titeln blev konstig är helt mitt fel. Men sent omsider är det rättat!

Jaha, här sticker man ut hakan och försvarar din första rubrik med anspelning på hur skruvat spelet är, så ändrar du den! Nu har jag tappat ansiktet och måste begå harakiri

Lite för mycket Shogun 2 eller? xD

Haha, snarare för mycket Kurosawa.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar