Assasssins Creed - Templars

Medlem
Assasssins Creed - Templars

Några tips på hur man får ner dessa fiender, "templars"?
Har suttit otroligt länge och försökt fått ner dem nu men klarar inte det.

Försöker med både grab breaks och counter attacks men misslyckas ändå varje gång. Får bara ner hälften eller lite mindre.
(Edit - Mindre = Mindre dödade än hälften)

Medlem

På sättet man får ner alla fiender! Man slår som en tok eller counterkillar

Tror det var så jag gjorde. Counterkill har du kanske itne fått än, men jag har för mig jag slog som en idiot eller sprang innan dess.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

På sättet man får ner alla fiender! Man slår som en tok eller counterkillar

Tror det var så jag gjorde. Counterkill har du kanske itne fått än, men jag har för mig jag slog som en idiot eller sprang innan dess.

Nu blir det väl spoiler för min del. Så ni som inte spelat spelet kan sluta läsa här.
Men jag pratar om när man möter omkring tio på samma gång. Skulle gissa på att det nästan är slutet på spelet. En går okej. Men inte flera samtidigt.

Medlem

Hmm, tror jag minns stället. Är det efter du dödat alla dina offer tro? Minns att jag satt evigt länge på det, men minns inte om jag fann en egentlig taktik. Till slut lossnade det bara


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hmm, tror jag minns stället. Är det efter du dödat alla dina offer tro? Minns att jag satt evigt länge på det, men minns inte om jag fann en egentlig taktik. Till slut lossnade det bara

Det är nästan det. Man ska döda den sista också. Det är honom man letar efter. Han lurade en tidigare. Först ska man ta kål på alla dessa templars, sen så är det någon annan man också ska ta kål på. Sen antar jag att man ska ta kål på den man letar efter också..

Några tips på hur man egentligen ska göra. Finns väl inte så mycket att göra än att peppra på kontrollen kanske.

Varför skulle man lära sig counter attack och grab-saken nu för. Kunde gjort det lite tidigare så skulle man kunna göra dessa attacker.. skitsaker.

Medlem

Counterattack är ju tokenkel annars. Blocka konstant tills någon attackerar dig, tryck då X Kanskei nte är exakt så men liknande. Den funktionen gjorde ju spelet för lätt nästan.


signatur

Videomupp

Medlem

Counter attack fungerar inte på templars. Du måste göra en block break först.

1
Skriv svar