Nytt Mirrors Edge 2-rykte

Robot
Nytt Mirrors Edge 2-rykte

Official Playstation Magazine pekar på att nästa parkour-lir använder sig av Frostbite 2.

#dice, #battlefield, #mirrors-edge, #battlefield-3


Medlem
Nytt Mirrors Edge 2-rykte

Har Mirror's Edge till PC, PS3 och 360, så jag hoppas givetvis på en uppföljare till ett så underbart spel.

Medlem

Hoppas verkligen det kommer ett/flera till, riktigt bra spel!

Medlem

Jag spelade inte mirrors edge. Fungerade det på PC? (mus och tangentbord) Värt att plocka upp för en spottstyver?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja körde det på PC funka perfekt som vilket annat fps lir

Medlem

Har det på 360 och klarat det på PC också.
Ligger på min top 5 lista av bästa spelen jag någonsin spelat.
Sjukt bra kontroller. Det är förväntat från dice.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Mirror's edge är helt fantastiskt och har en enorm spelkänsla på PC, spelar det fortfarande ibland

Medlem
Skrivet av TIPP_X:

Ja körde det på PC funka perfekt som vilket annat fps lir

Bortsett från att det inte är ett FPS och att alla FPS inte fungerar klockrent på PC, aldrig hört om dåliga portningar?

OnT:
Får verkligen hoppas på ett bra spel denna gång, Mirrors edge hade visserligen potential men föll kort på flera punkter.
Storyn, fanns ens en story? Den berättades så dåligt/flamsigt och osammanhängande att det ligger under live arcade nivå, för att inte tala om hur sjukt förutsägbar den var.
Frihet, vad är det? Spring på taket men oj, det finns bara 1 väg du kan springa och den är full med fiender, idioti!
Spelet skulle ha erbjudit minst 2, gärna fler alternativa vägar för att ta sig till och från ett ställe, samt antingen sett till att beväpnade vakter inte bara stod utplacerade på random eller iaf gett dem ett djupare syte.
Sen kan de helst skipap vapen om de ändå tänkt göra dem värdelösa, ge oss osynlighet, trampolinskor eller något annat "coolt" för att ta oss förbi hinder.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Har Mirror's Edge till PC, PS3 och 360, så jag hoppas givetvis på en uppföljare till ett så underbart spel.

Precis som jag
Älskar verkligen detta spel, hoppas verkligen inte dom ändrar för mycket inför 2:an!

Skrivet av Tybalt:

Jag spelade inte mirrors edge. Fungerade det på PC? (mus och tangentbord) Värt att plocka upp för en spottstyver?

Absolut, PC versionen är bäst: bäst grafik, bäst kontroller. Skulle man ändå föredra att spela med t.ex 360 paden så e de bara att koppla in den i PCn och spela. Fungerar precis som 360 versionen.
Jag föredrar dock mus/tangentbord, tycker man får bättre precision.

Skrivet av Grumbledock:

Sen kan de helst skipap vapen om de ändå tänkt göra dem värdelösa, ge oss osynlighet, trampolinskor eller något annat "coolt" för att ta oss förbi hinder.

Jag tycker vapnena kändes alldeles rätt. Grejen är ju att Faith är en "runner", ingen vapenexpert. Därför ska vapnena inte funka bättre än vad dom gör, och man uppmuntras till att inte använda dem. Trots det blir ju spelet faktiskt lättare om man väljer att använda dom, tycker man har ner vakter betydligt snabbare om man mejar ner dom med automatvapen än att försöka slå ner dom med melee, eller kör med disarms. Så jag håller inte med om att kalla vapnena värdelösa.

Är det något spel jag vill ska ha en uppföljare så är det Mirror's Edge. Fruktansvärt fantastiskt spel.
Jag spelade på PC, själv kände jag att det var bäst kontroller.

Medlem

Låt det vara sant! Ett Mirror's Edge 2 som fungerar exakt likadant som sin föregångare vore alldeles utmärkt. Allt som behövs är större, friare banor och lite djupare story, sen så är det bara att köra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Inte helt oväntat, då skulle ha haft Frostbite redan i första spelet om de hunnit bygga klart den. Hoppas de lyckas utnyttja motorn ordentligt i spelet, hur vet jag inte riktigt då BF3 mest gett intryck av att motorn är som snyggast när saker sprängs^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Frihet, vad är det? Spring på taket men oj, det finns bara 1 väg du kan springa och den är full med fiender, idioti!

Tycker spelet hade tillräcklig frihet, och det finns ett många genvägar i spelet som gör att man kan förbättra sina bantider med flera sekunder.

Och att det finns fiender spelar ingen större roll. Bortsett från ett fåtal tillfällen (som båtbanan) så kan du lätt stunta i dom och bara springa vidare.

Inaktiv

Längtar så efter Mirror's Edge 2!

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Jag spelade inte mirrors edge. Fungerade det på PC? (mus och tangentbord) Värt att plocka upp för en spottstyver?

Spelade Mirror's Edge på både PC och Xbox360 och tycker att det var betydligt mer spelbart på PC. Väldigt bra spel så rekommenderar det starkt!

Medlem

Underbart, jag gillar Mirrors Edge skarpt.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Grumbledock:

Frihet, vad är det? Spring på taket men oj, det finns bara 1 väg du kan springa och den är full med fiender, idioti!

Tycker spelet hade tillräcklig frihet, och det finns ett många genvägar i spelet som gör att man kan förbättra sina bantider med flera sekunder.

Och att det finns fiender spelar ingen större roll. Bortsett från ett fåtal tillfällen (som båtbanan) så kan du lätt stunta i dom och bara springa vidare.

Jag håller med, om man nu vill spela de här spelet utan utmaning (utan poliser) så får du ägna tiden åt time run lr va de nu hette. finns ingen anledning att lägga till flera alternativa vägar efterssom spelet till större del är byggt på att ta sig fram så snabbt och smidigt som möjligt. Orka stanna upp och välja mellan fyra olika vägar som i sin tur delar upp sig på tre vägar vardera som sen ändå leder till samma ställe, genvägar fanns de flertalet av och jag gillade laddningstiderna skarpt (hissarna).. Vapenhanteringen var det inte heller något fel på. Kontrollerna ägde, stridssystemet var riktigt bra och fett snyggt animerat, banorna var bra utformade (exempel, på banan när man ska ta sig ner för ett trapphus och däckar poliser på löpande band med hoppsparkar nedför trappor för att sedan med hjälp av en wallrunspark avväpna polien och börja mata kulor åt nästa trappa samtidigt som två medlemmar av insatsstyrkan står längst ner och mörsar på med varsin m60) ÄG!!!!! dom kunde dock, som någon längre upp snackade om, slipat lite mer på storyn men den kändes fortfarande som något som skulle kunna hända, (inte som bionic commando, där allt bara var ett stort frågetecken genom hela spelet..
Tack för mig//tjooooo


signatur

I have spoken..

Medlem

tja, slutet på ettan var ganska meh.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av TIPP_X:

Ja körde det på PC funka perfekt som vilket annat fps lir

Bortsett från att det inte är ett FPS och att alla FPS inte fungerar klockrent på PC, aldrig hört om dåliga portningar?

OnT:
Får verkligen hoppas på ett bra spel denna gång, Mirrors edge hade visserligen potential men föll kort på flera punkter.
Storyn, fanns ens en story? Den berättades så dåligt/flamsigt och osammanhängande att det ligger under live arcade nivå, för att inte tala om hur sjukt förutsägbar den var.
Frihet, vad är det? Spring på taket men oj, det finns bara 1 väg du kan springa och den är full med fiender, idioti!
Spelet skulle ha erbjudit minst 2, gärna fler alternativa vägar för att ta sig till och från ett ställe, samt antingen sett till att beväpnade vakter inte bara stod utplacerade på random eller iaf gett dem ett djupare syte.
Sen kan de helst skipap vapen om de ändå tänkt göra dem värdelösa, ge oss osynlighet, trampolinskor eller något annat "coolt" för att ta oss förbi hinder.

Förlåt, men har du ens spelat spelet? Vet du vad FPS-spel är? Klart att det är ett First Person Shooter-spel! Du behöver inte använda vapen i spelet men det betyder inte att det är ett racingspel för det.. För övrigt så berättades storyn rätt så bra, men om du sitter och hammrar på Spacebar i cutscenes bara för att få springa runt i cirklar och gnälla över att det inte är sandbox så kan jag förstå att man lätt missar handlingen..

Ursäkta Nerd-rage men herregud... Man får ha en åsikt men ska man komma med så dumma argument kan man väl säga "Enligt min åsikt" innan så ingen kan säga att man har fel, eftersom det är DIN åsikt.. TVI!

Inaktiv

Har det till PC och 360... det är ett fantastiskt spel!

Inaktiv

Älskar ME på alla plan. Men kan hålla med om att spelet är ganska kort och handlingen va lite...sådär.

Yeah baby, det hade varit riktigt kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar