Någon idè att köpa Medal Of Honour för Bf3 betan nu? Snabbt svar uppskattas =).

Inaktiv
Någon idè att köpa Medal Of Honour för Bf3 betan nu? Snabbt svar uppskattas =).

Är det någon idè att köpa MoH för bf3 betan nu eftersom alphan stängs i morgon tänkte jag ?

Jag menar: Om jag köper den nu, reggar min nyckel och väntar på förtur till betan så kanske
"min förtur" kommer senare än dom andra som reggade sig när spelet kom ut ? dvs 2010?

Skulle ju suga ba**e om man köper moh nu , reggar sig för betan och får tillgång till "early" beta typ 1 dag innan "open" beta kommer ut.

Och OM det nu är värt?
Vilket MoH ska jag köpa?

MoH - Tire 1 edition?
eller
MoH- Speciall edition ( som är slut överallt)

Har läst på olika forum att det är T1 som har betan men då tänker jag att varför isf är Special ed slutsålt överallt ? Får en känsla av att det är den versionen som har betan.

Snabba svar uppskattas för isf blir köpet redan imorgon .


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Har Tier1 och det är den som ska gälla om jag är rätt underrättad.
*edit* japp, det är Tier1 versionen du skall ha.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Tier1 finns att köpa på Siba. Har för mig att dom som har Beta-key från Moh får tillgång till betan en månad innan dom som har förbeställt BF3

Inaktiv

Så jag bör köpa MoH T1 me andra ord om jag vill lira early beta?
Nice :), då blir det att man springer iväg och gör det imorgon då så blir det d första ny gamla spelet man lirar på sitt nya chassi och nätagg som ska komma imorgon också xD.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

dmn
Medlem

varför vill man betala extra för att hinna tröttna på Metro-banan ännu mer än man kommer hinna göra under open betan?

1
Skriv svar