Hetaste releaserna i augusti

Robot
Hetaste releaserna i augusti

Den heta sommaren börjar lida mot sitt slut och det innebär att den heta spelhösten närmar sig. Vilka spel ser FZ-läsarna mest fram emot? FZ.tv har svaret.

#deus-ex-human-revolution-1


Inaktiv
Hetaste releaserna i augusti

Med tanke på att From Dust ska använda Ubisofts DRM som kräver ständig internetanslutning så skulle jag vilja hävda att det är ungefär lika hett som universum efter värmedöden.

Medlem

Jag ser fram emot Deus: Ex! Hoppas det är lika välgjort som utvecklarna vill få det att verka

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Med tanke på att From Dust ska använda Ubisofts DRM som kräver ständig internetanslutning så skulle jag vilja hävda att det är ungefär lika hett som universum efter värmedöden.

Vilket numer även gäller Diablo III.

Medlem

Hade vart najs med någon som kommenterar klippen och motiverar varför ni tycker som ni tycker.

Medlem
Skrivet av necrolock:

Hade vart najs med någon som kommenterar klippen och motiverar varför ni tycker som ni tycker.

Det är faktiskt ingen dum idé Kom gärna med mer tips på hur vi kan utveckla sådant här innehåll om ni sitter på sådana tankar!


signatur

Videomupp

Medlem

Red Orchestra 2 är helt klart det hetaste liret i Augusti och med största sannolikhet GOTY för många PC lirare.

Medlem

Allt kan säljas med mördande reklam.. till och med konserverad gröt.

Skrivet av anon_98854:

Med tanke på att From Dust ska använda Ubisofts DRM som kräver ständig internetanslutning så skulle jag vilja hävda att det är ungefär lika hett som universum efter värmedöden.

Varför ljuger du för? Visst ska From Dust använde deras DRM, men du krävs inte på konstant uppkoppling. FZ postade ju själva en nyhet om det för inte så länge sen:

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110728/from-dust-kraver-i...

Tycker du att det är kul att hitta på saker bara för att det ska låta dåligt?

Medlem

Ro2 för hela slanten! Deus Ex kan det kanske bli lite senare om recensionerna blir bra!

Medlem

Ro2 blir ett givet köp.

Medlem

RO2 här med.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Köper ju inget vid release pga prisbild och buggar - finns inga fördelar med att köpa direkt.

Får väl se vad jag gillar krigsspelen jag skaffat om det är något hos RO2 som kan locka.

Medlem

Deus Ex måste spelas.

1
Skriv svar