Färska Dead Island-bilder

Robot
Färska Dead Island-bilder

I vårt arkiv. *Lägg till valfritt zombevrål*

#dead-island


Medlem
Färska Dead Island-bilder

Ser fram emot det här, speciellt som det knappt kostade något(279).

Ish
Medlem

Kommer nog vänta någon vecka efter release innan jag bestämmer mig.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ser fram emot det här men jag hade hoppats att det man fick se av karaktärernas händer etc var långt ifrån klara. Tycker inte händerna såg riktigt "naturliga" ut. Och 20 minuters gameplay filmen som finns sedan länge tillbaka måste varit från en tidig version då karaktären knappt ens höll i AK47'an med andra handen.

Hoppas att Ripper (som man får vid förbokning av spelet) är eldriven och fungerar som en motorsåg (att den snurrar iaf).
Bortsett från en hel del (troligen korrigerade) buggar och missar i animation/modeller, så kommer det nog bli underhållande.

Men även Brink såg ut att bli ett riktigt bra och underhållande spel på bilder och filmer.
Tji fick jag, levela upp en till 20 dag ett och har i princip inte spelat det sedan dess. DLC'n kommer jag inte ens röra fast den ska vara "gratis".
Brink blev lite som APB (inte APB Reloaded). Spel med stort potential men skit bakom spakarna. Felen ligger på olika ställen men det blev ändå bara en dålig soppa som man fick rännskita av.

Medlem

Ännu ett generisk zombie-apokalyptiskt överlevarspel: (check)


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Ser fram emot det här men jag hade hoppats att det man fick se av karaktärernas händer etc var långt ifrån klara. Tycker inte händerna såg riktigt "naturliga" ut. Och 20 minuters gameplay filmen som finns sedan länge tillbaka måste varit från en tidig version då karaktären knappt ens höll i AK47'an med andra handen.

Hoppas att Ripper (som man får vid förbokning av spelet) är eldriven och fungerar som en motorsåg (att den snurrar iaf).
Bortsett från en hel del (troligen korrigerade) buggar och missar i animation/modeller, så kommer det nog bli underhållande.

Men även Brink såg ut att bli ett riktigt bra och underhållande spel på bilder och filmer.
Tji fick jag, levela upp en till 20 dag ett och har i princip inte spelat det sedan dess. DLC'n kommer jag inte ens röra fast den ska vara "gratis".
Brink blev lite som APB (inte APB Reloaded). Spel med stort potential men skit bakom spakarna. Felen ligger på olika ställen men det blev ändå bara en dålig soppa som man fick rännskita av.

Hehe ja, händerna påminner om hur händerna såg ut i Deus Ex (2000). Konstigt smala och avlånga.


signatur

Imperator

Medlem

Hoppas FOVen går att justera till pc, känns lite "narrow". Annars mkt intressant spel, blir säkert ett köp om det inte är konsolsjukt.

Medlem

I will play the shit outta this game! O.o

Medlem

Det ser ju bara FÖR BRA UT!!!

Medlem

Spelet ser otroligt ut på bild, men av att döma på E3 gameplay filmen så väntar jag på en recension innan jag börjar tänka på att skaffa det.

Lyckas dom så kommer det bli fett!!!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

ser schysst ut. men tycker elmacheten är lite overkill.

1
Skriv svar