Handla med riktiga pengar i Diablo 3

Medlem

Förr i tiden fick barnen ett par skridskor i julklapp. I en inte alltför snar framtid får de ett nytt svärd till Diablo 3. Inget konstigt med det.

Medlem

Hm .. Så de menar att om jag hittar något bra item .. Slänger ut det på AH .. Så kan man få in cash på sitt bank-konto ? Hur funkar det ? Måste man ge ut sitt kontonr ?
Men det är en frän grej. För det är fortfarande någons loot som säljs.


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Förstår inte folk som gnäller, detta är inget nytt för dem som lirat/lirar Eve, och har visat sig fungera rätt bra

Medlem

Förjävligt... helt förjävligt. Blizzard har sålt sin själ till Activision.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Activision... gamers got owned by buisness men.

Diablo 3 kommer bli ett bot paradis.

Medlem

Alltså, den enda reella skillnaden är ju att ebay-steget slopas, det har alltid varit att du kan köpa till dig bäst eq så förstår inte varför folk gnäller.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:

Alltså, den enda reella skillnaden är ju att ebay-steget slopas, det har alltid varit att du kan köpa till dig bäst eq så förstår inte varför folk gnäller.

Ja men om man ogillar ebay-steget från början, varför gå ett steg åt det hållet ändå. Deras val, men jag ogillar det.

Dvs, att betala sin väg/framgång genom ett multiplayerspel, vidrigt.
Singleplayer? Fine, var och en sköter sig själv, men Multi, tillsammans med andra, vidrigt.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av BudoWhoopass:

Alltså, den enda reella skillnaden är ju att ebay-steget slopas, det har alltid varit att du kan köpa till dig bäst eq så förstår inte varför folk gnäller.

Ja men om man ogillar ebay-steget från början, varför gå ett steg åt det hållet ändå. Deras val, men jag ogillar det.

Dvs, att betala sin väg/framgång genom ett multiplayerspel, vidrigt.
Singleplayer? Fine, var och en sköter sig själv, men Multi, tillsammans med andra, vidrigt.

Går ändå inte att komma förbi, bara att låta sig leva med det. Diablo multiplayern är (läs: var) ändå så meningslös, allt handlade ju om trading - åtminstone utanför hc-laddern.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Golvis:
Skrivet av BudoWhoopass:

Alltså, den enda reella skillnaden är ju att ebay-steget slopas, det har alltid varit att du kan köpa till dig bäst eq så förstår inte varför folk gnäller.

Ja men om man ogillar ebay-steget från början, varför gå ett steg åt det hållet ändå. Deras val, men jag ogillar det.

Dvs, att betala sin väg/framgång genom ett multiplayerspel, vidrigt.
Singleplayer? Fine, var och en sköter sig själv, men Multi, tillsammans med andra, vidrigt.

Går ändå inte att komma förbi, bara att låta sig leva med det. Diablo multiplayern är (läs: var) ändå så meningslös, allt handlade ju om trading - åtminstone utanför hc-laddern.

Vet inte helt hur de skall lösa det i och för sig, men jag hade ju föreslagit att de fritt gav ut "gear" till spelarna som vill köra seriös pvp, och skippa det helt till single/vanlig multi med vännerna.
Fast jag må vara bitter, då jag ser det som att spelutvecklingen rasar baklänges för varje månad som går


signatur

Retro.

Inaktiv

Är sjukt besviken på Diablo III om saker går att köpa/sälja för riktiga pengar..

123
Skriv svar