Diablo 3 – beta-gameplay

Robot
Diablo 3 – beta-gameplay

Spana in närmare sju och en halv minuter med de fem olika klasserna och se nya förmågor, områden och prylar. Även i bildform.

#diablo-iii


Medlem
Diablo 3 – beta-gameplay

Nice
Svårt att välja.. barbaren, magikern eller monk :/

Medlem

Med undantag för demonjägaren så såg det mycket lovande ut. Får hoppas betan blir snabb och smidig.

Medlem

Hmm, blev faktiskt inte så hypad, såg inte så värst intressant ut detta gameplayet

Medlem

Tyckte inte det såg särskilt smidigt ut utan ganska, umm, statiskt kanske är ett bra ord. Men det bättrar de säkert på innan release.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

ser otroligt tråkigt ut.. aja det blir nog bra ändå


signatur

Suup homie

Medlem

Det här såg riktigt, riktigt crappy ut. Jag hade faktiskt förhoppningar på Diablo 3, men jag tror just att de dog. Synd!

Medlem

Håller med många att det faktiskt såg riktigt tråkigt ut. Nåväl ett köp blir det iaf, det är ju D3.

Medlem

De två mest hypade spelen i år (D3 och TOR) ser också ut att bli de två tråkigaste. Men man får väl hoppas att det bara är pga beta-build och att det blir bättre framåt release. Men nej, detta gjorde mig sömnig så nu ska jag ta mig en lur. Riktigt tråkigt såg det ut att vara.

Medlem

Ser alltmera ut som Magicka..
Varför döljer de alltid interfacet? Har det något med att spelet kommer till xbox360/ps3 att göra kanske?

Medlem

2003 ringde och ville ha sitt spel tillbaka. D2 med en aning bättre grafik och sämre animeringar, lol. Inte vad jag hoppats på efter 10 års väntan...

Med tiden får jag se om det blir en investering. Just nu är det inte mycket som lockar med Blizzard och deras senaste påhitt.

Medlem

Blev sugen på att spela Titan Quest


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Inaktiv

Uuuh...


signatur

War never changes.

Medlem

Detta är ju hur man förväntar sig att Diablo3 bör se ut och fungera..

Medlem

Det "lilla" jag sett av Diablo 3 tycker jag ser Tjatigt ut, Detta för att jag har nästan inte sett en enda attack som inte sett ut som fyrverkeri! i D3,

Vem är magikern i gruppen?

Medlem

Ser ut å vara så jävla tråkigt. Efter att ha spelat magicka och sett deras innovativa sätt att hantera runor och magier osv, så äre ju typ de man nästan "väntade" över hur diablo 3 skulle vara. Ett nytt sätt att spela liksom. Detta är hack and slash och ser EXTREMT lamt ut. Fatta om man satt som exempelvis barbar och körde sina combos via trycka kombinationer på tangetbordet, samma med magiker osv för att näst intill göra ett fighting spel där du är mycket mer interaktiv än att bara hålla ned 1 eller två knappar och döda mobs.

Medlem

Har aldrig förstått tjusningen med något av Blizards spel, alla ser de tråkiga ut och är lika tråkiga att spela.

Medlem

ger ju inte direkt WOOW effekt

Medlem

Jag måste erkänna att jag snabbspolade efter 1 1/2 minut.

Jag älskade D2, men det här är ju bara skit. Jag vill inte att det ska se ut som nyårsafton så fort jag vill slakta en zombie. Svärd och sköld FTW!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Ghagiel:

2003 ringde och ville ha sitt spel tillbaka. D2 med en aning bättre grafik och sämre animeringar, lol. Inte vad jag hoppats på efter 10 års väntan...

Med tiden får jag se om det blir en investering. Just nu är det inte mycket som lockar med Blizzard och deras senaste påhitt.

+1 Kan bara hålla med. En ny kostym på gammal man gör honom inte yngre...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Lite gäspigt va det ju men jag vågar ändå hoppas på det här spelet.

Medlem

Längtar så mycket. Jag älskar den visuella designen.

Skrivet av Ghostknight:

Med undantag för demonjägaren så såg det mycket lovande ut. Får hoppas betan blir snabb och smidig.

Demon Hunter är typ den mest intressanta för mig

Medlem

Kan inte påstå att jag hoppar av glädje när jag ser hur spelet ser ut. Ser ju inte ens bättre ut än när det först visade den 2008.

Diablo story i all ära men den där grafiken ser ut som om att det borde ha släppts i slutet av 90 talet.

Medlem

Störde mig mest på att klippen bröts efter 5 sekunder hela tiden.
Var tvungen att stänga av för att undvika epelepsianfall!

Spelets hype dog lite här med men jag e tålmodig och kan ändra mig.

Medlem

offf topic

ska studera systemutvecklare. e de kul ?

Medlem

Så det här är vad man väntat på i 5 år... Interesting...

Medlem

Som rubriken lyder. BETA-gameplay. Detta är ju ändå bara en liten del av vad Diablo 3 har att erbjuda. Spelet är ju inte ens släppt än och kommer nog inte släppas än på ett bra tag. Det finns mycket gott att vänta på. Som 28-åring så har jag själv nött sönder D2 och nyligen börjat spela det igen efter många, många års paus. Kul är det. Jag kommer ändå att älska Diablo 3 för vad det är. Jag tror på att blizzard kommer att göra en bra produkt.

Tycker bara det är tråkigt när man läser kommentarerna att en del bara dömer ut spelet i detta ändå tidiga stadie. Verkar inte var mycket spel som passar folk på denna sida iaf. Tråkigt men sant, bara min åsikt. MVH Andreas

Medlem

Dom brukar få till det roligt gameplay-mässigt. Tyvärr har dom valt det aningen snuttiga grafiska temat som Wow har. Även om texturerna är väldigt slipade så är polygon antalet det inte. Jag väljer nog att avvakta lite och se hur det ter sig.

Positivt är väl att spelet går att köra på sin trötta gamla laptop när man är ute och reser.

Medlem

Jag tror det blir trevligt att SÄTTA SIG IN I när det kommer, storyn, gameplay, och stämningsfull musik i bakgrunden osv. Att titta på detta var dock ett sömnpiller.

Medlem
Skrivet av Eldarion:

Jag tror det blir trevligt att SÄTTA SIG IN I när det kommer, storyn, gameplay, och stämningsfull musik i bakgrunden osv. Att titta på detta var dock ett sömnpiller.

Precis vad jag tycker med. Bra talat

12
Skriv svar