Red Dead Redemption får Game of the Year-utgåva

Robot
Red Dead Redemption får Game of the Year-utgåva

I mitten av september kan du vänta dig en samlingsbox med omtyckta tillägget Undead Nightmare såväl som grundliret.

#red-dead-redemption, #red-dead-redemption-undead-nightmare


Inaktiv
Red Dead Redemption får Game of the Year-utgåva

Tror att många redan äger spelet..kan väl inte vara så många som vill köpa RDR för fullpris idag.

Nice, det är vad man väntar på, och billigare dessutom.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Släpp det till PC istället -.-

Medlem
Skrivet av Lolki:

Släpp det till PC istället -.-

This

Medlem

Fan ta er Rockstar! ... ni skulle ha släppt det till PC också :'(

Medlem

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Medlem

Grundspelet var en helt fantastisk upplevelse men Undead Nightmare? Skjuta zombies var kul en stund, men när det efter en till två timmars spelande i stort sett bara var skjuta zombies (som mer eller mindre bara sprang mot dig och tog stryk) på olika platser så kändes det rätt hjärndött och hamnade på Tradera. Hade gärna sett fler vanliga äventyr med mer cowboys och indianer!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Elffors:

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Jaha så det finns inte till Xbox heller, i see.

Dom gjorde ett bra jobb med GTA IV efter ett antal patchar, har fullt förtroende för ett bra anpassat RDR till pc.

Medlem

Men fan va trist det inte kommer till pc, troddeförst det gällde det

Medlem
Skrivet av Elffors:

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Sist jag kollade fanns det till 360 också?

AW8
Medlem

Jamen passa på och släpp det till PC nu då JASdashdjdhkjadhakjdsahdskjah!!!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Elffors:

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Sist jag kollade fanns det till 360 också?

ja? kan väl ändå tycka att det ska vara ps3 only?

Medlem
Skrivet av Elffors:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Elffors:

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Sist jag kollade fanns det till 360 också?

ja? kan väl ändå tycka att det ska vara ps3 only?

Får dig inte att se lite dum ut precis. Speciellt med tanke på att 360 versionen är långt mycket bättre än ps3 versionen.

Medlem
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Elffors:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Elffors:

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Sist jag kollade fanns det till 360 också?

ja? kan väl ändå tycka att det ska vara ps3 only?

Får dig inte att se lite dum ut precis. Speciellt med tanke på att 360 versionen är långt mycket bättre än ps3 versionen.

Får väl du tycka om du vill.

Medlem
Skrivet av Elffors:
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Elffors:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Elffors:

Om det skulle ha kommit till pc så hade väl alla gnällt på att det var för konsollanpassat... Låt RDR vara ps3 only

Sist jag kollade fanns det till 360 också?

ja? kan väl ändå tycka att det ska vara ps3 only?

Får dig inte att se lite dum ut precis. Speciellt med tanke på att 360 versionen är långt mycket bättre än ps3 versionen.

Får väl du tycka om du vill.

Det är fakta

http://www.lensoftruth.com/head2head-red-dead-redemption/

360 versionen ser mycket bättre ut på alla sätt. Högre upplösning, bättre miljöer, fler polygoner, bättre texturer. Sen om du är en blind fanboy som älskar allt med en Sony logo på fodralet kan jag inte hjälpa dig med, tyvärr.

Medlem

Men varför skulle jag se lite dum ut bara för att jag tkr det ska vara ps3 only? Skit samma om 360 versionen är bättre!

Medlem
Skrivet av Elffors:

Men varför skulle jag se lite dum ut bara för att jag tkr det ska vara ps3 only? Skit samma om 360 versionen är bättre!

Du ser dum ut eftersom du inte visste att det fanns på Xbox och nu försöker få det att verka som att du visste det men tycker att det bara ska finnas på PS3 av någon märklig anledning, vilket gör det ännu mer efterblivet ? :S

Medlem

Ni som vill ha till PC, gör som jag och skriv en vädjan på:

http://www.rockstargames.com/#/?lb=/mouthoff


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Ni som vill ha till PC, gör som jag och skriv en vädjan på:

http://www.rockstargames.com/#/?lb=/mouthoff

Done!

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Lolki:

Släpp det till PC istället -.-

This

That

Nej men Rockstar spel fungerar väldigt bra på konsol och har sköna kontroller tycker jag, tyvärr har jag tröttnat på att spela på konsol, så en pc version vore riktigt skönt. Kom igen nu Rockstar!! Får LA Noire en pc version så borde RDR får det


signatur

Game long and prosper

AW8
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Ni som vill ha till PC, gör som jag och skriv en vädjan på:

http://www.rockstargames.com/#/?lb=/mouthoff

Tack!

Vädjade just för RDR till PC och att de skulle släppa nästa GTA till PC snabbare än GTA IV, det där halvåret tog nästan död på mig.


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

RDR till PC tack. Trist att de bara valde göra LA Noire till PC, är betydligt mer intresserad av RDR.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Elffors:

Men varför skulle jag se lite dum ut bara för att jag tkr det ska vara ps3 only? Skit samma om 360 versionen är bättre!

Du ser dum ut eftersom du inte visste att det fanns på Xbox och nu försöker få det att verka som att du visste det men tycker att det bara ska finnas på PS3 av någon märklig anledning, vilket gör det ännu mer efterblivet ? :S

jag visste att Undead Nightmare hade kommit till xbox men inte att orginalet hade det... Men visst, förlåt att jag inte visste mer.

Medlem

Ingen PC version?

Själv tyckte jag inte om spelet innan min andra PS3 gick sönder men vore ju trevligt för de som är intresserade och inte vill köpa undermåliga produkter som X-box 360 och PS3 (av de 3 st -Xbox 360 ägarna jag känner väl, har alla fått laga sina maskiner).


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar