Förslag på header?

Medlem
Förslag på header?

Funderat ett tag på att byta header. Jag vill att det ska vara fint/skojigt/wha-evah och fotografi. GE MIG FÖRSLAG (annars dödar jag dig, fniZz).

Typ. Come on, you can do it.

Så har jag något att göra i dagarna.

Au revoir.

#blogg

Förslag på header?

jag lägger mig inte i!

Okej bara lite gran då, Vad sägs om Simon sittandes på en lergök som gör 210k förbi en förvånad stekare i sportbil. Henning sitter bak och räcker tungan.

Eller Simon som cowboy, ridande på hoppi som driver sin flock med lergökar över prärien i solnedgången. Allt i profil.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

OK lets do it!

fattas bara lergökarna, hoppi har tackat ja.

TO GOOGLE!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

NAJE! Det ska vara fotat in real life! jag hjärta arrangemang!

Ta en tårtspade istll då, makes as much sense. NEj en vitlökspress!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

NAAAAJ. Eller några arne weize i en flock.

Din nuvarande ser ut som om du gör något "nasty" med katten Sätt lite färg på nästa vettja, det syns bättre...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Awh, jag som gillar svartvitt. Får se!

Märkte inte det där med katten, skäms Simon! får ringa The RSPCA.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Både hon och jag ser glada ut, no harm done yall.

Nä, nu drar jag ut på landet och plockar svamp i skogen några dagar. Får se den nya bannern när jag kommer hem.
kram och kantarell fest på er alla.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar