Nästa World of Warcraft-del kan vara röjd

Robot
Nästa World of Warcraft-del kan vara röjd
Medlem
Nästa World of Warcraft-del kan vara röjd

Men pandarens som nästa spelbara ras för Alliance???
Hoppas på murlocs för horde då! epic

Inaktiv

Det konstiga är att Deathwing släpps någon månad innan expansionen. Efter man har tagit ner Deathwing så kan man alltså få ännu bättre grejer vid lvl 86. Nej tack.. inge mera wow för mig!

Medlem

För ett statiskt spel är ju så jättekul att spela.....

Spelet har funkat precis likadant i över 6 års tid. Jakten på bättre gear kommer aldrig att upphöra. Sen har vi nog dödat "slutbossen" i flera månader innan expansionen, så du kan nog njuta av din gear ett tag innan du måste uppgradera med greens igen.


signatur
Medlem

Det var ett tag sedan jag spelade WoW nu. Men den största anledningen till att jag spelade är för att man har en rolig guild


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Men pandarens som nästa spelbara ras för Alliance???

Pandarens vore guld även om jag inte kör WoW längre

Kan man få drunken brawler som klass då? >.>
En klass där spelaren är full 24/7, tills man går på detox vill säga

Men allvarligt, de borde slänga in lite mer annorlunda spelbara raser än de humanoids som finns atm...
Stör mig som f*n på att man inte kan köra som de lite annorlunda raser som finns i Warcraft universumet.
I alla fall med tanke på att det heter WORLD of warcraft och inte Humanoids goes bashing boss skulls of Warcraft 8)

Får se om denna expansion livar upp kropp och sinne

Medlem

Pandaren får inte bli alliance ras! De är neutrala..

Medlem

Hade varit roligt om det hade varit ett singleplayer Rpg där man spelar som en pandaren

Medlem
Medlem

Jag som sa att jag ville sluta spela WoW efter Cataclysm och NU introducerar dem kanske pandaren rasen? Fuck you Blizzard.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Medlem

Pandaren kommer troligen fortsätta att vara en neutral ras och fungera som quest givers och liknande i Pandaria. Skulle vara skumt om Blizzard döper en hel expansion efter en ras som bara en faktion får tillgång till.

Medlem

Har själv inte spelat World of Warcraft på ett tag nu (halvår ). Men spelet är fortfarande ett av de bästa jag spelat, finns inget mmo som ger samma känsla för mig iaf. Men sedan tar det upp en sådan enorm tid för de som vill få progress inom PVE. Största anledningen till varför jag slutade... Men när jag väl får tid och lust kanske man testar på det igen för att se om man fastnar ännu en gång.

Medlem

Meh, Pandarens blir nog Alliance, och så kommer Blizzard släppa någon otroligt lame horde ras som typ tigrar på två ben.
Alliance landar på öns östra sida där Pandarens bor och Horde landar på öns västra sida där tigrar bor!
(Men horde och alliance måste slåss tillsammans mot den onde ormen Deathfangdeathking som bor i en vulkan, som dessutom är sista raid bossen!)

Kan tänka mig att det blir något liknande i alla fall.

Medlem

Enda oroande tanken med en ny expansion är vars nästa HP cap hamnar... Kul och vandra in i tanks med 200k hp, bara idag.

Medlem
Skrivet av TixFrix:

För ett statiskt spel är ju så jättekul att spela.....

Spelet har funkat precis likadant i över 6 års tid. Jakten på bättre gear kommer aldrig att upphöra. Sen har vi nog dödat "slutbossen" i flera månader innan expansionen, så du kan nog njuta av din gear ett tag innan du måste uppgradera med greens igen.

Det har fungerat precis likadant sen releasen och har alltid varit lika kul så varför bryta traditionen nu?


signatur

- For those about to rock, we salute you! - AC/DC

Medlem
Skrivet av p0ntanpr00:

Har själv inte spelat World of Warcraft på ett tag nu (halvår ). Men spelet är fortfarande ett av de bästa jag spelat, finns inget mmo som ger samma känsla för mig iaf. Men sedan tar det upp en sådan enorm tid för de som vill få progress inom PVE. Största anledningen till varför jag slutade... Men när jag väl får tid och lust kanske man testar på det igen för att se om man fastnar ännu en gång.

Känner precis likadant, har testat en hel del andra MMORPG spel men inget annat som jag någonsin fastnat vid. Jag har inte spelat sedan strax efter Cataclysm release nu. Blev level 85, skaffade alchemy draken för 60k, sen fick det vara nog för den perioden av spelande. Blev inget raidande denna gång. Känner mig inte särskilt sugen heller pga den tid det tar samt att skolan är tidskrävande under höst, vinter och vår men kan ge mig fan på att jag kommer börja spela någon gång igen.

Känns som att spelet blivit lite sämre sen när jag började spela(TBC) eller så är det bara så att man gjort det mesta och allting inte längre är nytt


signatur
Medlem

Började nyligen spela wow igen sedan ett uppehåll från strax innan Cata släpptes... Måste dock säga att spelet fortfarande är roligt, men tyvärr så har det blivit lite för casual. Det absolut bästa är flying i Azeroth.

rav
Medlem

Hade ju varit nice kanske, om Pandaren rasen blev neutral som i Warcraft 3. Och på så vis finns rasen som ett val för både Horde och Alliance.

Dock lär ju det inte hända. Då Panda är ett heligt djur i Kina. Det har ju varit prat om det innan.

Medlem

... nästa del? När tar det slut?! Ahhhh! * kastar sig ut igenom fönstret *

Är lite allergisk mot saker som är överdrivet mainstream, som FaceBook, WoW och iPhone. Kunde dem inte slänga över ett par hundra från utveckling av det här till D3 istället? * suck *

Medlem

Bara dom inte nyser.

Medlem

Tror inte det blir någon ny ras dock har dom väll snackat om att nästa expansion ger en till hero klass? Pandorna kanske har någon special munk eller liknande som blir som ny klass kanske? bara en teori.

Medlem

Får säga att din teori om ny hero klass låter intressant. De kanske tar lite inspiration från sin munk klass i diablo 3 nu och utvecklar den till en helt ny lvl

Medlem
Skrivet av jyggen:

Pandaren kommer troligen fortsätta att vara en neutral ras och fungera som quest givers och liknande i Pandaria. Skulle vara skumt om Blizzard döper en hel expansion efter en ras som bara en faktion får tillgång till.

Jo de kommer de nog bli.. Troligtvis blir de ju en ny kontinent/ö som är om given av dimma så tjock att de är därför ingen har hittat de än.

Medlem

Bara jag som tycker det här är konstigt då WoW är ett rätt stort spel i kina och i den kinesiska versionen så tog man bort pandaren för att det var just en panda... hur skulle de göra med en helt ny expansion i så fall? Ändra allt?

Inaktiv

De borde göra om World of Warcraft till ett offline spel! Jag är ganska trött på att betala. Vad sägs om att fortsätta historien, på ett ordentligt sätt, och gör Warcraft IV?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

De kanske gör som med wrath i kina, censurerar vissa saker som ej får vara med ( vet ej om det var sanning med läste iaf att tex första bossen i icc blev brutalt censurerad i kina av någon anledning) Pandorna kanske bli brun björnar i kina istället

Medlem

Trevliga nyheter. Även om jag inte spelar WoW för närvarande, så har jag gjort det en hel del mellan pre-wotlk, och det är en serie jag stödjer helt och hållet.

Medlem

Va sjutton, finns det fortfarande folk som spelar detta skräp? När det finns så många bättre alternativ??


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

Va sjutton, finns det fortfarande folk som spelar detta skräp? När det finns så många bättre alternativ??

Det sorgliga är att trots att WoW har 6 (7) år på nacken, så finns det inga bra alternativ. Har spelat rift, age of conan, alla möjliga superhjälte mmos (senast dc universe online) ett flertal gratis osv. osv. men inget har lyckats konkurera med WoW. Känslan är helt enkelt så mycket bättre, fighterna känns mer flytande, grafiken mysig (trots att den är föråldrad) osv.
Titan eller star wars hoppas jag blir wow dödare då genren behöver uppdatera sig en aning.

12
Skriv svar