Borderlands 2-tillkännagivande inom kort?

Robot
Borderlands 2-tillkännagivande inom kort?

Det ser ut som att 2K Games har ett större tillkännagivande att göra snart. Vi väntar med spänning.

#borderlands, #2k-games, #borderlands-2, #gearbox-software


Medlem
Borderlands 2-tillkännagivande inom kort?

Mer realistisk grafik ist för tecknad.. Iofs så glömde jag fort bort att det var tecknat när jag spela det första men endå, är mer för realism en serietidnings stil.

Medlem

Att de lägger mer än 10 minuter på att skriva story och karaktärer.


signatur

Xd

Medlem

Gott, lirade ut ettan för nån vecka sedan. Köpte gotyn vid steam rean. Riktigt kul.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Gott, lirade ut ettan för nån vecka sedan. Köpte gotyn vid steam rean. Riktigt kul.

Visst är det? En av mina favoriter, även om jag bara spelat runt 13 timmar. Polaren tröttnade o slutade, o det måste lix spelas i co-op.


signatur

Imperator

Inaktiv

Får det lite mera "djup" än 1:an så blir det nog bra.


signatur

War never changes.

Medlem

Spelat 37 h sen steam sommar rean och innan dess hade jag kört ca 20 h.
Riktigt roligt men det känns som att polare tröttnat snabbare än vad man själv gör ^^

Vill även kunna se detta i spelet :).

Medlem

Mer borderlands åt folket!!! Har nog loggat ett par hundra timmar över olika gubbar, bästa spelet på länge då det kom.

En tvåa med fler typer av vapen skulle inte vara fel, inkludera en meleeklass kanske (nej, Brick räknas inte)? Skulle vara nice.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hoppas de tar tillbaka den gamla grafikmotorn som inte var tecknad

Inaktiv

Längst bak i senaste PCgamer står det "Vi besöker Gearbox och spelar Borderlands II" så nog är det på gång alltid


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Mer realistisk grafik ist för tecknad.. Iofs så glömde jag fort bort att det var tecknat när jag spela det första men endå, är mer för realism en serietidnings stil.

Håller inte med dig. En av tjusningarna med Borderlands var just att det var tecknat.

Ser verkligen fram emot Borderlands 2 och även om det är vissa saker som behöver fixas så är det ett garanterat köp. Så VAD är det då som bör fixas.

- SCALING!!!!!!!
- Mer djup i karaktärerna
- Bättre och mer utvecklat loot, vill minnas att jag körde med en lvl 39 bössa på lvl 60 typ.
- Mer varierad miljö

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Hannu87:

Gott, lirade ut ettan för nån vecka sedan. Köpte gotyn vid steam rean. Riktigt kul.

Visst är det? En av mina favoriter, även om jag bara spelat runt 13 timmar. Polaren tröttnade o slutade, o det måste lix spelas i co-op.

Yes, lirade ut det med en polare. Han fortsatte på playthrough 2 när jag lessnade ;/

Skribent

Hoppas de behåller grafikenstilen och sen skulle jag inte gråta om det blir lite bättre PC-optimerat. Just ja en sak till - möjlighet att köpa max ammo till alla vapen med ett tryck, så jävla irriterande att sitta och mata enter för att köpa ammo.

edit: Kom precis på en till sak, någon form av världskarta. hatar kartsystemet som det ser ut i ettan.

Har 200-300 timmar i Borderlands, min kropp är redo.

Medlem

Skulle verkligen bli glad om det är så. Har spenderat 85 timmar på spelet och kört ut det med alla DLCs tre gånger. En av mina favoriter!

Inaktiv

Yay for mediocrity and bad one-liners!

Edit: Tolkas valfritt!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Jag skulle nog vilja ha lite mer levande "egna karaktärer". Det vill säga, mer bakgrundsstory till de olika nissarna/gummorna man själv kan välja att lira som. Detta skulle då blandas ihop som en godartad sörja tillsammans med Gearbox härliga humor.

Ser fram emot det. Kanske till GamesCom som drar igång om två veckor. Mmmm. Cake.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

epic! hoppas dom gör 8 player coop.

Medlem

Jag gillar den tecknade stilen som fan! Hoppas verkligen att dom släpper 2:an...

Medlem

Oh yes! Visste inte ens om att detta var på gång, plötsligt blev dagen mycket bättre.

Älskar verkligen 1:an, ett av mina absoluta favoritspel, har dock inte spelat det så mycket som jag velat mest för att polarna tröttnade lite snabbare =/, kanske kört igenom en ~3 playthroughs på olika karaktärer ungefär.

Den tecknade stilen är imo superb, ser bra ut utan att vara alldeles för krävande och den gör spelet lite "annorlunda". Något som jag verkligen hoppas dom fixar är nån sorts bank för att hålla alla vapen, vet inte hur många gånger som jag i misstag sålde eller slängde ett vapen som jag ville spara utan att märka det för inventory blir så snabbt full

Medlem

Snyggare grafik skulle vara kul om dem skulle hinna , ha råd med eller så..
Typ kanske lite mer mellanting mellan det som är nu och realistisk stil..
Hoppas dem har lika mkt eller mer roliga voice overs o så i 2:an.
Kanske en till class skulle va nice.
Fler typer av fordon definitivt skulle vara nice.

Medlem

BEST GAME EVER !!!!!!!

Medlem

hopas dom fortfarande använder unreal engine 3 och alla fina finesser den har typ FaceFX HDR rendering
Lightmass Fluid Surface och det kommer nog stödja Directx 11 vilket betyder Tessellation grymt!!!

1
Skriv svar