Pucken är lös i NHL 12

Robot
Pucken är lös i NHL 12

Slagskotten är helt omarbetade för att ge en mer verklighetstrogen känsla.

#ea-sports, #nhl-12


Medlem
Pucken är lös i NHL 12

Hmm okej. Se till att balansera hockey leauge systemet istället

Medlem

Hörni, i trailern står det 9.13.11 (13 september) men ni skriver åttonde.

Inaktiv

Längtar. NHL 2011 är det bästa förfestspelet som finns med en polare, dra ett par bärs samtidigt som man brölar och skriker.

HELT UNDERBART! Förbokas inom kort!

Medlem

Banjo-> Det släpps tidigare i Sverige i år

Medlem

mm, detta [lös puck] har jag längtat och frågat efter länge. Det bör höja realismen nån nivå, men samtidigt göra det svårare. Viktigast är nästan hur det påverkar Ai´n när man spelar mot datorn.

Ska bli skoj!

Medlem

Äntligen! Stör mig fruktansvärt mycket på alla sekvenser som är "Fastlåsta" animationer. Hoppas bara dom fixar den "Fastlåsta" animationen när man blir tacklad eller när man blir slashad och av någon anledning bara måste skaka lite på handen

Det jag störde mig mest på i NHL 11 var att man inte kunde tackla motståndare som redan var i en "tacklings-animering". Var rätt störande när små fjantiga forwards till lagkamrater tacklade en motståndare 1ms före en själv, motståndaren gör en 0,1 sekunders kort animering där dom balanserar ut med armarna sedan fortsätter dom med pucken. Istället för att man själv som big bad guy fick drämma till en rejäl tackling så dom togs ur spel 5 sekunder. Hoppas det är bättre i 12an.

Hoppas lös puck också påverkar drivningar, är alldelles för lätt göra sig en deke-til-you-die-guy som vänder på 50-öringar och aldrig tappar pucken. Bara det inte är random så, ju längre man dribblar ju större chans tappa pucken ska det vara.

1
Skriv svar