Duke Nukem Forever pc-uppdaterat

Robot
Duke Nukem Forever pc-uppdaterat

Fler vapen i enspelarläget, anti-fusk, inställningsmöjligheter och andra mer eller mindre blodiga förändringar.

#duke-nukem-forever


Medlem
Duke Nukem Forever pc-uppdaterat

Mmmm, FOV justerare, gött. Får ta en titt på DNF efter gymmet då.

Medlem

Jag vet inte hur lätt spelet är att modda. Men jag hade gärna sett en mod som fixade till spelet och gjorde det mer "Duke". Han känns så jäklans mesig i kampanjen. Svimmar och borstar bort smuts från sina kläder, vad är det för beteende?. Hell, Duke KAN inte svimma och han skiter fan i om hans kläder blir lite smutsiga eller ej.


signatur

//Schmoo

Inaktiv

åh, äntligen kan jag spela det utan att känna skygglapparna.
och fyra vapen? wow, nu jävlar kommer scollen att glöda....

Inaktiv

DNF var nog mer underhållande som vaporware. Lägg ner ist.

Medlem
Skrivet av Purjoo:

DNF var nog mer underhållande som vaporware. Lägg ner ist.

inte då, och jag kan knappt vänta på att uppföljaren ska komma.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

bra uppdatering, specielt för multiplayern. Nu blir det att börja spela igen mellan battlefield


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fyra vapen!! Wohooo, precis vad som behövdes!!!

Medlem

"fler vapen" är sannerligen missvisande.

Det enda som händer är att inventory blir större så man kan bära fler vapen samtidigt.

Inaktiv

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

Antagligen samma anledning som man kunde ha två vapen i halo och liknande spel. Riktade sig till konsoler.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

realism? *rofl*


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av Hammer:
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

realism? *rofl*

Antagligen för att det riktade sig till konsoler.

Medlem

Fyra vapen OCH texturförbättringar?! Inte illa, minsann. Blir nog att fortsätta spela kampanjen nu.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fyra vapen? Har de även balanserat om hela spelet med detta i åtanke?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av BOSS!:
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

Antagligen samma anledning som man kunde ha två vapen i halo och liknande spel. Riktade sig till konsoler.

Så nu är möjligheten att bära färre vapen också konsolernas fel!? Hör ni inte hur dumt det låter?
Är Palmemordet också konsolernas fel? seriöst hitta något vettigare att skylla minsta lilla grej på -.-

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hammer:
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

realism? *rofl*

Antagligen för att det riktade sig till konsoler.

Så nu är möjligheten att bära färre vapen också konsolernas fel!? Hör ni inte hur dumt det låter?
Är Palmemordet också konsolernas fel? seriöst hitta något vettigare att skylla minsta lilla grej på -.-

Inaktiv
Skrivet av Typhor:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hammer:
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

realism? *rofl*

Antagligen för att det riktade sig till konsoler.

Så nu är möjligheten att bära färre vapen också konsolernas fel!? Hör ni inte hur dumt det låter?
Är Palmemordet också konsolernas fel? seriöst hitta något vettigare att skylla minsta lilla grej på -.-

Jag vet väl inte varför dom hade limit på hur många vapen man fick ha. Men ge mig då en förklaring varför dom har höjt det till 4 vapen nu i efterhand isåfall? Antagligen för att folk har klagat och att det blir tråkigt.

Tänk dig själv: Half life 2 med 2 vapen.. GTA IV med 2 vapen.. det blir väl kul?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Typhor:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Hammer:
Skrivet av showerguy:

Någon som vet varför dom körde på två vapen only från första början? Kan inte varit så himla kul.

realism? *rofl*

Antagligen för att det riktade sig till konsoler.

Så nu är möjligheten att bära färre vapen också konsolernas fel!? Hör ni inte hur dumt det låter?
Är Palmemordet också konsolernas fel? seriöst hitta något vettigare att skylla minsta lilla grej på -.-

Jag vet väl inte varför dom hade limit på hur många vapen man fick ha. Men ge mig då en förklaring varför dom har höjt det till 4 vapen nu i efterhand isåfall? Antagligen för att folk har klagat och att det blir tråkigt.

Tänk dig själv: Half life 2 med 2 vapen.. GTA IV med 2 vapen.. det blir väl kul?

Det är bra mycket mer Realistisk än att bära på sig en hel militärbas i bakfickan. Vad folk tycker är kul är ganska OLIKA. och utvecklarnas designval är absolut inget man kan skylla på konsollerna, finns inget som hindrar en från att kontrollmässigt bära mer än två eller fyra vapen.

1
Skriv svar