Borderlands 2 tillkännagivet

Robot
Borderlands 2 tillkännagivet

Nya vapen, områden, karaktärer och i princip allt annat utlovas inför nästa års kooperativa actionpangare.

#2k-games, #borderlands-2, #gearbox-software


Medlem
Borderlands 2 tillkännagivet

Awesome!

Medlem

Skrevs det inte om detta ganska nyligen?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Medlem

Hoppas på samma grafikmotor och samma grafiska stil


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Håller med. Underbar cellshading-grafik! Hoppas det implementeras ett mer "varierande" skill-tree som inte bara ger passiva siffer-bonusar som ökad skada, ökad armor etc.

Medlem

Hoppas dem inte gör det lika dött som 1:an...

Medlem

Fasen vad najs, älskade ettan.

Medlem
Skrivet av ohem:

Skrevs det inte om detta ganska nyligen?

Tänker inte du på nyheten från igår?

Inaktiv

Ståfräs i kallingarna!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av ohem:

Skrevs det inte om detta ganska nyligen?

Tänker inte du på nyheten från igår?

Nä utan att det fanns en extra (dubbel, nästan) nyhet samtidigt som denna skrevs, men av en annan skribent - jag var nog bara snabb på att märka det innan den togs bort.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Hoppas på samma grafikmotor och samma grafiska stil

Med tanke på att Gearbox bara verkar använda UnrealEngine så blir det nog den även denna gång, förhoppningsvis nyare version bara.

Ang. den grafiska stilen så tror jag nog dom behåller den, se bara bilderna som följer med nyheten, dom har ju samma stil som ettan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Redaktör
Skrivet av ohem:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av ohem:

Skrevs det inte om detta ganska nyligen?

Tänker inte du på nyheten från igår?

Nä utan att det fanns en extra (dubbel, nästan) nyhet samtidigt som denna skrevs, men av en annan skribent - jag var nog bara snabb på att märka det innan den togs bort.

Hampus och jag synkade inte så det blev dubbelpost där för ett par minuter.


signatur
Medlem

Hoppas att man kan lite diverse "armour" loot också, inte bara vapen.
Typ som Hellgate hade villl jag minnas.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Hoppas på samma grafikmotor och samma grafiska stil

Japp.. Håller med. Inte mycket för cell shading i vanliga fall, men det passade perfekt i Borderlands.

Medlem

Bättre skillträd är ju ett måste iaf, så man kan få lite roliga skills och varierade klasser, samt lite bättre loot system som är lite bättre balanserat. Vissa modifiers på vapen var ju så otroligt mycket bättre än andra att det var rätt löjligt. Vilket kunde göra lvl 20 vapen betydligt bättre än i princip allt man hittade fram till 40-50 om man hade lite otur.

Intressantare fiender ser man fram emot med så det kanske blir lite mer dynamiska strider och framförallt svårare strider. Större delen av Borderlands 1 var på tok för enkelt, speciellt om man spelade själv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Yes! Hoppas bara jag kan ragga upp tre polare som inte tröttnar efter 5 timmar...


signatur

Imperator

Medlem

Fy satan vad kung!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Borderlands. finns det online i spelet eller är det bara singleplayer?

Medlem

Fan va trevlit!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Shit game


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Borderlands. finns det online i spelet eller är det bara singleplayer?

Online och lan coop.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Inaktiv

Älskade ettan


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Härligt ! Grymt kul att lira på Xboxen förut.

Medlem

Borderlands var riktigt bra men kändes inte riktigt genomarbetat och gränssnittet (Menyerna) på PC var ganska kasst. Hoppas uppföljaren har lite mer polish.

Medlem

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

Medlem

Wunderbaar! Älskar Borderlands!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hoppas det ar roligare än ettan. (Vilket jag iofs gillade... men något saknades)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

"Secret Armory of General Knoxx" > Vanilla> "The Zombie island of Dr. Ned" >>>>>>>>>>"Mad Moxxie's Underdome Riot" (bara dryg horde mode) och "Claptraps new Robot Revolution" (Inte ens gjort av Gearbox utan nån 3:e partstudio som deras första projekt).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

12
Skriv svar