Pirates of Black Cove – lanseringstrailern

Robot
Pirates of Black Cove – lanseringstrailern

Läs FZ-recensionen, se filmen och gör ditt val – är du en pirat eller ej?

#nitro-games, #pirates-of-black-cove


Medlem
Pirates of Black Cove – lanseringstrailern

Gillade spelet, ger en del Sid Meier's Pirates!-vibbar. Dock så buggar spelet friskt, spelade det ett par timmar, det kraschade och nu så kan jag inte få igång spelet oavsett vad jag gör. Det enda jag kunde göra var att rensa alla inställningsfiler och savegames, då startade det igen.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Gillade spelet, ger en del Sid Meier's Pirates!-vibbar. Dock så buggar spelet friskt, spelade det ett par timmar, det kraschade och nu så kan jag inte få igång spelet oavsett vad jag gör. Det enda jag kunde göra var att rensa alla inställningsfiler och savegames, då startade det igen.

Hehe du fick sån tur i allafall efter någon timmes spelande krashade det å jag får det inte att starta igen :S trots avinstall å kasta alla mappar etc men men funkar på Laptopen i allfall en stund till haha Men det va jävligt mysig, fast röst skådespelet är skrattretande dåligt


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Funkade i en kvart, sen krashade spelet.
Hoppas på en patch snarast, spelet är trots buggarna ganska lovande.

Medlem

Det såg mysigt ut, men efter att ha läst era inlägg så avstår jag nog tills dess att det är åtgärdat

Medlem

Vet inte om det är min dator som spökar, men det verkar dessutom vara låst till 30 fps (eller förbaskat krävande, vilket jag betvivlar).

Medlem
URK
Medlem

det går inte att spela första gången gick det i en 15 min sen kan man inte srtart spelet även efter ha installerat patchen


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jag fick installera om.. då jag fick tips att om man kör "windowed" så minimeras krasherna. Dock resultera det att jag inte kunde klicka i några menyer efter det..

Så himla trist att paradox ska släppa ut ofärdiga produkter på marknaden. var ju samma visa med Crusader Kings och Hearts of Iron 3 m.fl.

Dock grymma lir när de väl funkar

Medlem
Skrivet av Bolthorn:

Jag fick installera om.. då jag fick tips att om man kör "windowed" så minimeras krasherna. Dock resultera det att jag inte kunde klicka i några menyer efter det..

Så himla trist att paradox ska släppa ut ofärdiga produkter på marknaden. var ju samma visa med Crusader Kings och Hearts of Iron 3 m.fl.

Dock grymma lir när de väl funkar

Jo jag körde i windowed med, å det va inte alls bra men jag får spelet inte att funka oavsätt om jag installerar om allt tar bort mappar etc å patchar.. men det va kul så länge det varade hehe


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:
Skrivet av Bolthorn:

Jag fick installera om.. då jag fick tips att om man kör "windowed" så minimeras krasherna. Dock resultera det att jag inte kunde klicka i några menyer efter det..

Så himla trist att paradox ska släppa ut ofärdiga produkter på marknaden. var ju samma visa med Crusader Kings och Hearts of Iron 3 m.fl.

Dock grymma lir när de väl funkar

Jo jag körde i windowed med, å det va inte alls bra men jag får spelet inte att funka oavsätt om jag installerar om allt tar bort mappar etc å patchar.. men det va kul så länge det varade hehe

hade du problem att "trycka" på knapparna?
visade sig att om man trycker lite under de så funkar det hela... ^^

Låter ju helt oacceptabelt om nu spelet inte ens fungerar för vissa av er. Är själv sugen, men väntar nog ett tag eller avstår helt ifall de inte får ordning på spelet.

Medlem

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?552780-Fix...

Fixarna där hjälpte mig en hel del, testa dom om ni har problem

Medlem
Skrivet av Bolthorn:
Skrivet av Bohica:
Skrivet av Bolthorn:

Jag fick installera om.. då jag fick tips att om man kör "windowed" så minimeras krasherna. Dock resultera det att jag inte kunde klicka i några menyer efter det..

Så himla trist att paradox ska släppa ut ofärdiga produkter på marknaden. var ju samma visa med Crusader Kings och Hearts of Iron 3 m.fl.

Dock grymma lir när de väl funkar

Jo jag körde i windowed med, å det va inte alls bra men jag får spelet inte att funka oavsätt om jag installerar om allt tar bort mappar etc å patchar.. men det va kul så länge det varade hehe

hade du problem att "trycka" på knapparna?
visade sig att om man trycker lite under de så funkar det hela... ^^

Ja faktistkt! då det funkade dvs


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

1
Skriv svar