I väntan på¨Diablo III

Medlem
I väntan på¨Diablo III

Hjälp! Jag behöver förslag på vad jag ska spela i väntan på Diablo III.
Finns det något som är liknande? Har kört Dibbe 2 femhundraelva gånger.
Hellgate London har jag testat o de e ganska ok. Jag ska till Webbhallen på lördag och kommer att handla efter ditt förslag!!!!

Medlem

Torchlight är väldigt myket som Diablo.

Medlem

Torchlight alternativt Titan quest

Medlem

Om du gillade Hellgate London (underskattat imo) så kanske du gillar Borderlands. Finns Goty för 169:- på webbis.

Sacred (2) är väl lite i samma skola som dibbe också, om än väldigt avancerat skillsystem med enormt många val på hur man bygger gubbe, jättelätt att snespecka så man blir gimp2000 om man inte har så mycket koll, och det går inte att specca om gubben.

Förstår inte vad folk ser i Torchlight, det är på tok för enformigt imo, bara en dungeon med massa våningar och en stad...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tack för snabba svar! Nu har jag lite att välja på!!

Medlem

Kommentar till Zymac, och vad tror du diablo 1, 2 och troligtvis d3 samma sak, det är köttarspel no more no less.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Kommentar till Zymac, och vad tror du diablo 1, 2 och troligtvis d3 samma sak, det är köttarspel no more no less.

Jag tror ingenting om Diablo 1 och 2, jag VET att dom är bra mycket mer varierade än Torchlight då dom har flera olika olika miljöer ovan jord och ett gäng dungeons i olka stil.

Det är skillnad på köttarspel och köttarspel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Matter of opinion


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Titan quest <3


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Evighets spelet nr1 På ett positivt sätt hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar