Deus Ex olika spelstilar visas upp

Robot
Deus Ex olika spelstilar visas upp

Fullmatad femminuters-trailer förklarar att du kan spela Deus Ex: Human Revolution i stort sett hur du vill, och åskådliggör flera lösningar på samma problem.

#eidos-montreal, #deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Deus Ex olika spelstilar visas upp

Stör mig som fan att alla in game filmer måste vara från konsol versionen.. blir verkligen inte sugen :/

Medlem
Skrivet av donhenri:

Stör mig som fan att alla in game filmer måste vara från konsol versionen.. blir verkligen inte sugen :/

Håller med men troligtvis har de så för att PC versionen är smockfulld av buggar (Som alla spel verkar vara ).

Dock så gjorde denna videon mig taggad inför spelet, var inte så jätte taggad tidigare för jag hade knappt någon aning om vad spelet gick ut på.

"Efterlängtade spel...", det var det dummaste... Bara skojar, jag tror vi som älskar DX kommer finna det angenämnt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fruktansvärt frustrerande med konsolkontrollerna, ser så otroligt stelt och handikappat ut.

Medlem

Tveklöst ett utav, om inte DET mest intressanta släppen i år. I mina ögon så ser detta ut att kunna bli något verkligen annorlunda, något som känns såväl smart som krävande (på ett bra sätt). Dessutom ser det otroligt genomtänkt och välpolerat ut, gällande både detaljsinnedom, design och story.

Av de första recensionerna som börjat circulera så är det något alldeles extra vi snart kommer att bli bjudna på - längtar något vanvettigt efter detta!

Jag skulle inte haft något emot frekventa spelsläpp från DX i stil med "Assassins Creed", om det nu blir bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer FZ recensera detta spelet ?

läste nyss på Gamereactor att dem inte kommer göra det då utgivaren ställt vissa krav som dem inte kan gå med på för att det skulle skada deras trovärdighet

Chefredaktör Petter på GR skriver såhär på en brevfråga om när recensionen ska komma

" Den kommer inte, alls, faktiskt. Tyvärr. Square Enix har ställt helt orimliga krav inför en eventuell recensions-session vilket gjort att vi tackat nej och helt enkelt inte kommer att recensera Human Revolution. Trist, såklart, men vi kan inte acceptera den typen av krav som Square ställt. Det skulle skada vår trovärdighet och är inget vi någonsin kommer att gå med på. "


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Kommer FZ recensera detta spelet ?

läste nyss på Gamereactor att dem inte kommer göra det då utgivaren ställt vissa krav som dem inte kan gå med på för att det skulle skada deras trovärdighet

Chefredaktör Petter på GR skriver såhär på en brevfråga om när recensionen ska komma

" Den kommer inte, alls, faktiskt. Tyvärr. Square Enix har ställt helt orimliga krav inför en eventuell recensions-session vilket gjort att vi tackat nej och helt enkelt inte kommer att recensera Human Revolution. Trist, såklart, men vi kan inte acceptera den typen av krav som Square ställt. Det skulle skada vår trovärdighet och är inget vi någonsin kommer att gå med på. "

Hm.. Intressant.
Verkar som att de kör lite utpressning på pre-release recensionerna.

Medlem

Jag kan inte vänta längre!!!!1


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Kommer FZ recensera detta spelet ?

läste nyss på Gamereactor att dem inte kommer göra det då utgivaren ställt vissa krav som dem inte kan gå med på för att det skulle skada deras trovärdighet

Chefredaktör Petter på GR skriver såhär på en brevfråga om när recensionen ska komma

" Den kommer inte, alls, faktiskt. Tyvärr. Square Enix har ställt helt orimliga krav inför en eventuell recensions-session vilket gjort att vi tackat nej och helt enkelt inte kommer att recensera Human Revolution. Trist, såklart, men vi kan inte acceptera den typen av krav som Square ställt. Det skulle skada vår trovärdighet och är inget vi någonsin kommer att gå med på. "

Hmm, inget jag hade hört talas om tidigare. Låter misstänkt såklart... men samtidigt ska man inte heller dra några slutsatser innan det står klart vad exakt som Square ställt för krav.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag skulle inte haft något emot frekventa spelsläpp från DX i stil med "Assassins Creed", om det nu blir bra.

Usch nej! Hellre väntar jag ett par år och får ett väldigt kreativt spel än Assassin's Creed stil.

Inaktiv

Efter att ha spelat betan kan jag bara säga detta: Det är en värdig uppföljare till Deus Ex, och en av de bästa konsolportarna jag har spelat.
Förhandsbokar det nu!


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Dinskugga:

Kommer FZ recensera detta spelet ?

läste nyss på Gamereactor att dem inte kommer göra det då utgivaren ställt vissa krav som dem inte kan gå med på för att det skulle skada deras trovärdighet

Chefredaktör Petter på GR skriver såhär på en brevfråga om när recensionen ska komma

" Den kommer inte, alls, faktiskt. Tyvärr. Square Enix har ställt helt orimliga krav inför en eventuell recensions-session vilket gjort att vi tackat nej och helt enkelt inte kommer att recensera Human Revolution. Trist, såklart, men vi kan inte acceptera den typen av krav som Square ställt. Det skulle skada vår trovärdighet och är inget vi någonsin kommer att gå med på. "

Hm.. Intressant.
Verkar som att de kör lite utpressning på pre-release recensionerna.

Ha! bådar ju väldigt bra...blir då inget köp av den här mycket troliga dyngan, får mer och mer kött på benen ju närmre releasedatumet kommer.


signatur

Retro.

Medlem

Jag vet vem som Mördade Palme! Det var en konsol! ja det var det. herr konsol sköt han å sprang från platsen...
Hitler hade inget med andra världskriget att göra det var en Xbox som styrde honom mot hans vilja!
Tsunamivågen i Japan berodde på att en Playstation hade hoppat över bord!

(För övrigt så ser Deus Ex: HR ut för att bli ett fantastiskt spel.)

Medlem

Vågar påstå att jag är minst lika stort fan av DX som alla andra här, tyckte btw tvåan va helt bra.
Men hittills tycker jag att trean inte alls ser ut som en värdig uppföljare. Hoppas jag har fel (givet köp endå)

Medlem

Givet köp eftersom det tillbringar något mer intellektuellt till FPS scenen. Samt att jag alltid älskat Deus Ex.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

pc gamer gav det 94 av 100

Medlem

@Speurk
Det känns som om det kan ha att göra med utpressning från Square Enix's sida.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Spelat lite på leaken och det bådar gott. Gillar utseendet enormt, men saknar även JC Denton m.f.l.... serien ändras sig hela tiden i alla fall till skillnad från andra.

Medlem

Oj, det ser ju faktiskt riktigt bra ut! Inte kollat så värst mycket på spelet, men trodde inte jag skulle bli imponerad.

Medlem

Intressant från GR, blev ännu mer nyfiken på vad spelet kommer få av FZ nu Och vill helt klart veta vad som gjorde att GR inte gick med på det!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem

Så länge det som gjorde Deus Ex till vad det är fortfarande finns kvar. Dvs en riktigt sick story och bra design. Att konversationer ser stela ut gör mig inte så mycket, och man får väl hoppas att det hade med prioriteringar att göra.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Testpilot

Hittils verkar det ju bra , återstår att se att alla configmöjligheter finns för PC ägare samt att man slipper extrema buggar.
Älskar att smyga runt och plocka fiender och detta bådar ju gott.

Frilansare

FZ kommer att recensera Deus Ex: HR. Dock inte på någon av utgivaren ordnad recensionssession, som det ser ut nu i alla fall. Vi har heller inte fått någon recensionskod skickad till oss i dagsläget. Jag vet inte vad det är för krav som har ställts, men vi kommer givetvis inte att testa spelet med några förbehåll hängande över oss. Men en recension blir det.

Medlem

Om det kommer ett demo så är det intressant, annars blir det i en rea-back i framtiden. Det enda imponerande jag har sett hittills är deras 3D animerade trailers.

Medlem

Undrar hur många DLC de har planerat?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Efter mycket om och men så syndade jag igår, jag tankade hem leaken för att testa om det var en billig skitkonsolport eller om det var ett bra spel.. Det räckte med ca 5min för att få mig att avinstallera och förbeställa på STEAM. Detta kommer bli ett riktigt bra spel!

1
Skriv svar