Enorma 1.4-patchen till Rift filmad och detaljerad

Robot
Enorma 1.4-patchen till Rift filmad och detaljerad

Legacy of the Fallen 1.4 är proppfylld med mer PvP-krigande, quests och prylar... se filmen och läs kilometerlånga patch notes på FZ!

#rift


Medlem
Enorma 1.4-patchen till Rift filmad och detaljerad

Heh, vad det "laggade" i webbläsaren när listan gjorde den där "fäll ut/fäll in"-animationen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Heh, vad det "laggade" i webbläsaren när listan gjorde den där "fäll ut/fäll in"-animationen.

Mja inte precis.
laggade allafall inte för mig ;p


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det var en mäktig patch ^^
Kanske ska ge spelet ett till försök nån gång snart.

Medlem

Laggade inte för mig heller

Men satan vilken patch Nice, gillade idén med highlighting new items.


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Insanity:

gillade idén med highlighting new items.

Ja, det är ju verkligen jätteoriginellt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

zsm
Medlem

Hmm, ska man börja igen kanske?

Medlem

Själv har jag inte spelat rift men har hört i en interljuv att Trion kommer göra content som spelarna frågar efter och vill ha. Så om många rift spelare skulle vilja ha siege som i DaoC/War kommer dom lägga in det. Om dom också får till balansen mellan klasserna ( ska visst vara oblanserade) så kommer det bli ett givit köp till GW2 kommer


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Ser verkligen skit ut. Gillar art-worken i wow alldeles för mycket. Nästa stora MMO för mig blir antagligen Blizzards Titan!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Rift va sista GCD spelet jag spelade. Usch och tvi!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Rift va sista GCD spelet jag spelade. Usch och tvi!

Ja håller med. Fruktansvärt segt spel!

Hade jätteskoj i början men efter 30 dagar så tröttnade jag helt. Det var bara så.. tråkigt.

Medlem

Intressant patch! Får se om man lirar det sen igen, har inte hunnit nu över sommaren och sen är det så många spel som kommer ny.
Det är förbannat kul att lira - dock spelade jag mest det solo av någon konstig anledning.

Skrivet av Haziza:

Ser verkligen skit ut. Gillar art-worken i wow alldeles för mycket. Nästa stora MMO för mig blir antagligen Blizzards Titan!

...så med andra ord hade du inget överhuvudtaget att tillföra till denna nyheten mer än gnäll och information som majoriteten nog aldrig direkt funderat över?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lirar själv Rift, tycker att det är grymt skoj. Tidigare så spelade jag wow sen vanilla tills nyligen. måste säga att de som är sugna på nått nytt mmo borde testa och ge det en chans, oavsett vilket mmo man kommer spela så kommer man aldrig att få tillbaka World of warcraft känslan, bara att lära sig leva med det helt enkelt..

Grym patch btw!

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Lirar själv Rift, tycker att det är grymt skoj. Tidigare så spelade jag wow sen vanilla tills nyligen. måste säga att de som är sugna på nått nytt mmo borde testa och ge det en chans, oavsett vilket mmo man kommer spela så kommer man aldrig att få tillbaka World of warcraft känslan, bara att lära sig leva med det helt enkelt..

Grym patch btw!

Det är nog snarare så att i de flesta fallen så får du aldrig tillbaka känslan från det första mmo spelet man spelat. Oavsett vilken det är.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Cladrius:

Lirar själv Rift, tycker att det är grymt skoj. Tidigare så spelade jag wow sen vanilla tills nyligen. måste säga att de som är sugna på nått nytt mmo borde testa och ge det en chans, oavsett vilket mmo man kommer spela så kommer man aldrig att få tillbaka World of warcraft känslan, bara att lära sig leva med det helt enkelt..

Grym patch btw!

Det är nog snarare så att i de flesta fallen så får du aldrig tillbaka känslan från det första mmo spelet man spelat. Oavsett vilken det är.

Jo precis, så kommer det nog att förbli, och förr kunde man spela mer vilket förhöjde mysheten i allt man gjorde. så är det iaf i mitt fall :/

Medlem

Köpte Rift vid release men gillade det inte.. Gav det en ny chans för nån vecka sen och trivs utmärkt i det, lätt det bästa mmoet ute nu!


signatur

//mvh

Medlem
Skrivet av Haziza:

Ser verkligen skit ut. Gillar art-worken i wow alldeles för mycket. Nästa stora MMO för mig blir antagligen Blizzards Titan!

haha, artwork är för mig teckningar inte den färdiga produkten och är det en ducktig tecknare som ritar wow konst på papper ja då ser det säkert jättebra ut men spelar man spelet ser allt ut som skit....
rift är ett väldigt snyggt spel med väldigt mycket snygga ljuseffekter, dock så är fortfarande age of conan(aoc:unchaned numera) det snyggaste mmo spelet därute och det har 3 år på nacken

Medlem

rift var jättekul att levla i, men sedan dog det för mig,, alldeles för lätt spel, raidinstancen:greenscales blight hade dock några intressanta element på vissa bossfighter men inte svårt nog som sagt

Medlem
Skrivet av roftg:

rift var jättekul att levla i, men sedan dog det för mig,, alldeles för lätt spel, raidinstancen:greenscales blight hade dock några intressanta element på vissa bossfighter men inte svårt nog som sagt

Det är svårare om man jämför med wow cata nu imo. som jag spelade innan. men helst ska det ju ta några veckor/ nån månad för varje boss

1
Skriv svar