Allods Online får en renässans

Robot
Allods Online får en renässans

Spöat de värsta bossarna och sett allt som onlinerollspelet Allods Online har att erbjuda? Tänk om – renässansuppdateringen är här.

#allods-online


Medlem
Allods Online får en renässans

Spelade Betan, och tyckte det var Mja, kanske värt att testa i väntan på GW2.
Btw ngn vänlig person som skulle vilja vad renässans betyder?


signatur

Rwa?

Medlem

Renässansen (av franskans renaissance, "pånyttfödelse")

Medlem

Förstår inte hur alla dessa gratis MMO'n klarar sig....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Renässansen (av franskans renaissance, "pånyttfödelse")

Tackar min gode man.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Dunder:

Förstår inte hur alla dessa gratis MMO'n klarar sig....

Mini-transaktioner antagligen.

Medlem

Jag testade Allods för ett bra tag sedan. Visserligen är det gratis att spela men jag upptäckte väldigt snart att om man ville ha ens lite roliga saker så blev det snabbt dyrare att spela Allods än WoW i månaden. Någon som vet hur det ligger till nu för tiden ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Man måste verkligen ha tråkigt för att gått igenom allt i det här tråkiga spelet. Som längst kom jag till lvl ~20 innan jag tröttnade på all extrem grind man tvingas göra. Det hjälper inte heller att det intressanta i spelet finns runt lvl 40 (rymdbåtarna) och för att komma dit krävs mer grind för att levla, sen när man har kommit till lvl 40 krävs ÄNNU mera grind för att samla ihop material till den jäkla båten. Det är bara rent Fuck off på det.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Det såg freaky ut, och då är jag snäll...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar