Helt ny bana och spelstil till League of Legends

Medlem
Helt ny bana och spelstil till League of Legends

Jag var inne och kollade på den Engelska PCGamer sidan och hittade en GANSKA naaajs nyhet som kommer till League of Legends, det var i alla fall en helt ny bana som heter Crystal Scar till en helt ny spelstil som heter Dominion.
Dominion kommer att vara typ som Arathi Basin i WoW fast i överblick. Man kommer börja i level 3 med mer pengar än vad man gör på tex summoner's rift och det kommer inte vara samma snöbolls effekt om man dör, för man kommer inte vara död lika länge vad jag förstod. Också kommer vara mer fokus på småskaliga och slag inte stora teamfights.
I alla fall, gå in och kolla på länken och se för dej själv, verkar vara ganska sweet om jag får säga.


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Finns också på League of Legends hemsida.


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Ser framemot det här, riktigt nice.

Medlem

Riot kan ju börja med att flytta oss skandinaver dit vi hör hemma, dvs till West..
Så olidligt jäkla trött på dessa ryssar som inte kan en gnutta engelska förutom "fukk yu mom"..

Inaktiv

Håller med kamp till 110 %. Flytta över oss till väst och inte öst. Dom fattar inte engelska..

Lirar lite LOL då och då och det är riktigt roligt och underhållande.

Medlem

mjoo, det är lite irriterande när folk inte förstår engelska, men om dom flyttar oss till väst kommer det vara kö in på spelet igen :/


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Hellre lite kö och kunna spela matcher med folk som man kan kommunicera med än folk som inte förstår någonting av informationen man försöker förmedla.


signatur

Rock n Roll

Medlem

haha true


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Inaktiv

Då är det bara jag som hamlade på eu west? för mitt gamla closed beta konto hamla där :3 o jag fick en gratis champion rammus o en skin till han ^^

ps. ser framemot en ny bana o ny mode :3


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar