GC: Gamescom-teasern från pc-exklusiva Anno 2070

Robot
GC: Gamescom-teasern från pc-exklusiva Anno 2070

De historiska tidsperioderna är historia. Nu är det dags att möta framtiden.

#ubisoft, #anno-2070


Medlem
GC: Gamescom-teasern från pc-exklusiva Anno 2070

Ser verkligen fram emot det. Gillar att det är en ordentlig uppdatering och inte bara "NHL 2012", även om de tidigare delarna var grymma.

Medlem

Bara det inte blir allt för enformigt, det är det jag ogillade med dom tidigare.

Medlem

Kommer bli riktigt intressant detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

oooh spännande ser ut att va samma koncept som de tidigare spelen fast i framtiden hoppas det blir bra.
ska bli intressant o se vilka miljöer det kommer bli.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Åh! Najsnäss!

Så de släpper inte en Wii-version av spelet denna gång?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser ut som ett riktigt mysigt spel där man kan ge the venus-project virituellt liv

Medlem

Så, det verkar som om man kommer kunna bygga sina städer under ytan om jag fattar denna teaser rätt?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Hoppas detta blir bra :D:D:D

Medlem
Skrivet av Thumba:

Så, det verkar som om man kommer kunna bygga sina städer under ytan om jag fattar denna teaser rätt?

Det såg ut så!

Hoppas det inte bara är en stor byggnad man kan placera på ett visst ställe.... typ en resursbyggnad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser riktigt bra ut

Medlem

Inte dåligt! Jag älskade Anno 1404 och det här verkar bli helskönt!

Medlem

Vet inte riktigt. Jag älskade 1404. Det var riktigt mysigt och de små öarna och skeppshandeln passade in riktigt bra. Det här känns däremot långt ifrån lika mysigt. Kan inte tänka mig att man ser folk stå i marknaden och sälja fisk eller trampar vin ute på farmerna. Istället för mysiga vagnar som fraktar varor så lär det väl helt enkelt åka lastbilar. Istället för mysiga brother Hilarious så träffar man väl på någon kostymnisse med mobiltelefon i handen. Ja, ni fattar. Detta känns inte riktigt Anno, men jag hoppas att de lyckas sy ihop det på något sätt.

Medlem

Ohh, om man kan bygga städer under ytan.... Rapture here I come!!

Medlem

Känns inte Anno alls. Men det ks abli skitkul ändå!

Medlem

Som ett fan av Anno-serien delar jag samma skepsis mot framtidsscenariot som många andra här men trailern verkar ju onekligen riktigt lovande. Och var det inte en undervattensstad man skymtade @01:25?

Inaktiv

Kan något berätta vad det är för sorts spel? Såg lite på Youtube men förstod inte riktigt. Är det som Simcity / Black & White ?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kan något berätta vad det är för sorts spel? Såg lite på Youtube men förstod inte riktigt. Är det som Simcity / Black & White ?

Samla resurser, sätta upp 'trade lanes' för att frakta resurserna dit de behövs, bygg stor stad. Bygg militär för att attackera eller försvara.

FZ recension av 1404:
http://www.fz.se/artiklar/20090629/anno-1404/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Holy shit om det där i slutet var en retning om att man kan bygga städer under vattnet.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Har nyligen intresserat mig i Anno 1404.. På teasern tyckte jag allt kändes som 1404 med andra skins, jag hoppas de bygger något mer än bara ett nytt tema! Helt klart kommer jag spela det när det kommer men jag har inga höga förväntningar av den där "teasern" tyvärr.

1
Skriv svar