Borderlands 2 tillkännagivet

Medlem

Håller med dig Zymac! Har dock inte hunnit med Claptrap än men i övrigt ser listan ut precis likadant här.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av vuze2143:

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

"Secret Armory of General Knoxx" > Vanilla> "The Zombie island of Dr. Ned" >>>>>>>>>>"Mad Moxxie's Underdome Riot" (bara dryg horde mode) och "Claptraps new Robot Revolution" (Inte ens gjort av Gearbox utan nån 3:e partstudio som deras första projekt).

+1 finns rikligt med härliga vapen i den "expansionen" (?)

men man skiter ju nästan på sig av nervositet när man får tillgång till vapengömman efter att ha besegrat das general !

en polare lirade det på pc,n samtidigt som jag lira på min 360i o han faila so grovt o missade precis att hinna ta sig ut.... retar han fortfarande XD

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av vuze2143:

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

"Secret Armory of General Knoxx" > Vanilla> "The Zombie island of Dr. Ned" >>>>>>>>>>"Mad Moxxie's Underdome Riot" (bara dryg horde mode) och "Claptraps new Robot Revolution" (Inte ens gjort av Gearbox utan nån 3:e partstudio som deras första projekt).

+1 finns rikligt med härliga vapen i den "expansionen" (?)

men man skiter ju nästan på sig av nervositet när man får tillgång till vapengömman efter att ha besegrat das general !

en polare lirade det på pc,n samtidigt som jag lira på min 360i o han faila so grovt o missade precis att hinna ta sig ut.... retar han fortfarande XD

Eeeh, man behöver inte ta sig ut, det är snarare du som failade som ödslade tid på att ta sig ut istället för att loota ett par kistor till


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Era
Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av vuze2143:

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

"Secret Armory of General Knoxx" > Vanilla> "The Zombie island of Dr. Ned" >>>>>>>>>>"Mad Moxxie's Underdome Riot" (bara dryg horde mode) och "Claptraps new Robot Revolution" (Inte ens gjort av Gearbox utan nån 3:e partstudio som deras första projekt).

+1 finns rikligt med härliga vapen i den "expansionen" (?)

men man skiter ju nästan på sig av nervositet när man får tillgång till vapengömman efter att ha besegrat das general !

en polare lirade det på pc,n samtidigt som jag lira på min 360i o han faila so grovt o missade precis att hinna ta sig ut.... retar han fortfarande XD

Finns ju en glitch som gör att man kan loota hur många gånger man vill utan tidsbegränsning.

Medlem
Skrivet av Era:

Finns ju en glitch som gör att man kan loota hur många gånger man vill utan tidsbegränsning.

Jo, men hur kul e det? Det är ju ungefär som o mecka fram vapen i willowtree, bara lamers som gör sånt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Era
Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Era:

Finns ju en glitch som gör att man kan loota hur många gånger man vill utan tidsbegränsning.

Jo, men hur kul e det? Det är ju ungefär som o mecka fram vapen i willowtree, bara lamers som gör sånt.

Mja.. du måste ju fortfarande spela för att utnyttja det. Ta dig fram till fortet och döda Knoxx. Lite som att grinda samma respawnande boss om och om igen efter loot - bara att man använder en glitch för att göra det lättare.

Hur som helst, ska bli kul med en uppföljare. Hoppas det inte dröjer allt för länge.

Inaktiv

Lika många walkthroughs på PC som PS3 det är inte svårt att fixa, fan.
Och en mer stabil version till PC, tack! Just det... hallllllåååå, folk trixar med sina PC kopior så fixa buggar som uppkommer av det tack. Sitter just nu med två (bara två genomgångar på PC, som sagt) korrumperade walkthroughs, där achievement är omöjliga att få.
Tack annars för ett schysst spel som ser ut ungefär så som mitt egna spel skulle se ut.. förutom grafiken. Mer pengar och tid kanske kan ändra det tillbaks till ursprungsideen, fast nu kanske de inte vill ändra?!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

Dynamiskt motorvägssystem? Hur menar du?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av vuze2143:

fan vad lycklig jag blev älskar Pandora ! ! !

bästa dlc,n dock var fan general bla bla, älskar det dynamiska "motorvägs" systemet !! !

Dynamiskt motorvägssystem? Hur menar du?

jag la till dynamiska för att det lät coolt ^^)

Medlem
12
Skriv svar