IPV5 och IPV6

Avstängd
IPV5 och IPV6

Just nu drivs internet av IPV4. Det finns planer på att införa IPV6. Enligt mig, är det fel. Jag vill att IPV5 införs först och sen IPV6. Jag tänker se till att IPV5 införs först och sen efter det IPV6. Har någon tips eller råd, på hur jag kan göra för att se till att IPV5 införs och sen efter det IPV6? Jag hoppas väl att jag lyckas med det här. Jag hoppas väl att någon kan hjälpa mig med det här. Är det någon som tycker att det här är fel? Är det någon som tycker att det här är rätt?


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem

IPV5 är ett helt annat protokoll som skulle användas för att streama data eller nåt liknande, minns inte så noga nu.. Men är iaf nåt helt annat så de fick döpa det nya till IPV6 eftersom 5 var upptaget.

Medlem
Skrivet av Fektit:

Jag tänker se till att IPV5 införs först och sen efter det IPV6.

Lycka till

Inaktiv

Är det någon överhuvudtaget här i världen som förstår sig på dig?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Jaaa, vilken bra idé! Jag tycker också att internet bara ska bestå av endast ljud och video-kommunikation/streaming.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Ingen hejd på denna filosofiska snubbe

Medlem

Den dagen IPv6 byts ut mot IPv? kommer vara då jorden är överbefolkad. Överbefolkad på alla ställen i världen..

Avstängd

Jag har läst att det går att köra IPV4 parallellt med IPV6 och jag har en fråga. Går det att köra IPV4, IPV5 och IPV6 parallellt?


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Avstängd

Jag skrev fel. Med ordet; parallellt, menar jag; samtidigt. Därför skriver jag om det här under.

Jag har läst att det går att köra IPV4 samtidigt med IPV6 och jag har en fråga. Går det att köra IPV4, IPV5 och IPV6 samtidigt?


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem

Hahaha du är faktiskt rätt rolig

Medlem

Det är nästan så att det saknas något på ett forum om det inte förekommer sådant här.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ok, dags att sluta med skumma substanser imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar