Samlarutgåvan av Skyrim uppvisad

Robot
Samlarutgåvan av Skyrim uppvisad
Medlem
Samlarutgåvan av Skyrim uppvisad

Känns som den inte är värt 1500kr. alltid trevligt med samlarutgåvor men denna är lite väl dyr.

Medlem

Alldeles för dyrt.

Medlem

Billigare från UK dessutom, dom får det för £129.99. Men lite dyrt är det, ja

Medlem

Jag har redan förhandsbokat Collector´s Edition och fick då veta att priset skulle landa på max. 1000 kronor i den affären (Gamespot) så det är väl min gräns.. går det över 1000 så köper jag en vanlig utgåva i Sverige och beställer en Collector´s från USA.


signatur

War, War never changes...

Medlem

signatur

We are what we think. All that we are arises with our thoghts. With our thoughts, we make the world.

Medlem

Den är min!!!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Snygg drake, men jag har aldrig varit värst glad över att ha drakstatyer. Och en skyrim drake är fortfarande en drake. Och en Art bok? Jag hade hoppats på en Lore-bok som till Oblivion, det har liksom gått 200 år!

För 1500, nej. Förhandsbokade nyss för 345kr istället, den vanliga utgåvan. Mer prisvärt enligt mig! Men har man pengar så har man.

Medlem

För mig räcker det med spelet i ett snyggt metallfodral. Massa plastiga leksaker kan man gärna skita i.

Medlem

Pass!

Det krävs bra mycket mer matnyttigt innehåll än det där för att jag ska få för mig att köpa ett spel för över 1000 kr.

Medlem

Över 1k spänn för en plastleksak?

Snällt..

"Extremt limiterad" brukar dessutom sällan betyda just detta.

Inaktiv

Såna där kan man göra på slöjden helt gratis förfan..

Medlem

Lagom överpris

Medlem
Skrivet av Swirl:

Jävelen, du hann före mig.
Känns lagom snålt av Bethesda.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Först stämningen och nu detta, lutar åt bojkott. Synd, hade sett fram emot spelet. Aja, får se om jag köper det iaf, kanske när priset har gått ned.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ei
Medlem

steam vem vill ha fodral, fodral är så 2000

Medlem

vafan... Som sagt: bojkott. Dom börjar ju likna EA. Man tappar ju förtroendet till dom stora företagen. Verkar som de nåt sin höjdpunkt och börjar dala mot fördärv. Heja indieföretagen säger jag!

Moderator | Testpilot

Därför dem stämmer Mojang då kanske? Har för lite pengar så därför det blir denna mesiga utgåva.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Jag jobbar med formgivning, och så snart det heter att något ska vara "exklusivt" betyder det i många fall att man ska packetera skivor i små kartongfodral som glider omkring i plast- eller metallboxar. Man slänger in lite extra material som ingen bryr sig speciellt mycket om, och voilá - har man en produkt man kan kränga för ett par hundra extra. Detta gör inte huvudprodukten bättre, snarare mer otymlig att ha i sitt hem...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kanske blir ett köp när priset gått ner lite, för jag betalar då fasen inte 1500kr för så lite material.

Medlem

Kunde inte låta bli bara måste ha denna! XD
Jag samlar för övrigt på Collectors "stuff" från spel o filmer ^^


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Jag har inte fattat grejen med att de slänger med plaststatyer och annat i boxarna. En snygg metallbox hade impat, och kanske en fejkläderkarta man kan använda när man spelar. En plastleksak? Kanske om man varit 10 år, men då ska man inte köpa spel för 1500 kr heller. Man vill ju slukas upp av spelvärlden, och jag skulle ha jävligt svårt för det med en tacky plastdrake som glodde på mig hela tiden (och skrattade hela vägen till banken).

Medlem

"samt en 12 tums drakstaty av världsförgöraren Alduin"

Världsförgöraren? Han förstör alltså världar? Det enda den där draken förstör är min syn på Bethesda och vad drakar äter till frukost. Uppenbarligen handlar båda om pengar.

Medlem
Skrivet av hewra:

Jag har inte fattat grejen med att de slänger med plaststatyer och annat i boxarna. En snygg metallbox hade impat, och kanske en fejkläderkarta man kan använda när man spelar. En plastleksak? Kanske om man varit 10 år, men då ska man inte köpa spel för 1500 kr heller. Man vill ju slukas upp av spelvärlden, och jag skulle ha jävligt svårt för det med en tacky plastdrake som glodde på mig hela tiden (och skrattade hela vägen till banken).

Hahaha ja jo du har en poäng där man borde få mer för dom pengarna!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Ingenting jag kommer att köpa. Tvekar överhuvudtaget på Skyrim då det kommer att utvecklas främst till konsoler.

Är det btw GFWL jag ser på boxen...?

Medlem

1500 kr för det DÄR? 8-o
lol


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Så karta ingår för vanlig edition hoppas jag?

MFC
Medlem

1500?... LOL

(deja vu)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Fick Bioshock 2 special edition för 69 kr från webhallen

12
Skriv svar