Kommer jag uppleva mer nu?

Flakmonkey
Kommer jag uppleva mer nu?

Har precis ätit upp min pitaburgare från Side som jag plockade upp på vägen hem från ICA där jag i sin tur hämtade ut två paket från Bredbandsbolaget. Det är nämligen som så att jag ska lämna Comhem som TV-kund och istället gå över till BBB. Nu är det inte som så att jag gör det för att Comhem varit hemska för det har faktiskt varit riktigt bra, men när jag tidigare i veckan fick ett bra erbjudande från BBB så kände jag helt enkelt att det var det smartaste steget att ta.

Dels kommer det hela bli billgare trots att jag får fler kanaler, jag får behålla Viasat Sport (viktigt!!) och det viktigaste av allt jag får en leverantör av bredband och TV vilket känns skönt. Dessutom blir det ju en mindre kabel att dra eller den som går från Comhem-uttaget ersätts iaf med en kabel från routern och det känns som en riktigt smidig lösning. Så på alla de visen känns det som ett riktigt bra val och nu återstår bara två saker - säga upp avtalet med Comhem och sen se om jag verkligen kommer uppleva mer nu när jag skaffat BBB. Det förväntar man sig ju efter att ha plågats av en av tidernas mest irriterande TV-reklamer någonsin.... 

#blogg

Inaktiv
Kommer jag uppleva mer nu?

Vi kör TV via bredbandet och är väldigt nöjd. Påverkas inget av spelandet när dom zippar och streamar sina kanaler i vardagsrummet. Det enda tråkiga är när internet är nere så är Tv:n också nere... men det händer inte ofta.

Vi kör alla abbonemang hemma på Telia så vi får det billigare och dessutom så har vi gratis spotify vilket också fungerar i Tv:n.

Flakmonkey

Trevligt att höra, har kopplat in allt nu och allt är uppe och snurrar som det ska. Fick byta ut min routern mot den zyxel som följde med men det är helt okej. Riktigt nice att få köra hdmi istället för scart och ta bort tv-kabel helt och hållet

Medlem

Kör telia TV/Bredband/Telefon genom en SMARTbox thomson, 100/100 fiber. Funkar hur bra som helst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar