Intressanta blogginlägg

Avstängd
Intressanta blogginlägg

Om du undrar varför det sällan finns intressanta blogginlägg på internet. Jag har förklaringen till det. Det beror inte på att många har svårt att hitta på något. Det beror på att när dom hittar på det kan dom inte skicka in det. Det beror på följande. När dom kommit på något intressant kan dom inte skriva. Förklaringen till att om någon kommit på något intressant att skriva på sin blogg på internet inte kan göra det. Det beror på att om dom gör det måste dom skriva om andra saker och ämnen. Då måste man gå in på många ämnen, en del man vill skriva eller inte skriva eller båda av dom här. Det kan vara ämnen som ofta nästan inte har något att göra med varandra eller till och med inte har något med varandra att göra alls eller allt av det här i meningen samtidigt.

Om jag är den första som har hittat på allt det här, tror jag att jag har en förklaring på det. Förklaringen är att många människor inte vet vad det ordet kallas och det vet inte jag heller. Det är ett ord där man syftar på något om att skriva på en dator några rader med text och ett tomt mellanrum med nya rader med text när man skriver på en dator. Därför skriver dom här människorna inte om allt det här eftersom att dom inte vet vilket ord dom som är definitionen av det här. Det finns så många som gör så att dom skriver rader med text sen ett tomt mellanrum och efter det med mer text i flera rader efter det. Vilket är en del av förklaringen till varför ingen annan än jag har skrivit om allt det här. Jag gissar att jag är den första som har skrivit om det allt det här som jag har skrivit i det här blogginlägget.

#blogg


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem
Intressanta blogginlägg

Wtf? Du måste vara världsmästare i oförståelig skrift, killen!


signatur

Imperator

Medlem

Jag tror du måste ta den här texten och renskriva/skriva om typ.

Medlem

Håller med ovanstående.. Jag är knappast någon expert på svenska. Men det här var nog inte helt genomtänkt text. Den är nästan oläsbar.

Inaktiv
Medlem

Av någon anledning ser jag fram emot att följa den här bloggen, haha


signatur

Imperator

1
Skriv svar