Note to self: Do not eat plants

Medlem
Note to self: Do not eat plants

Igår var det hemgång för Fredrik, det var skojigt för jag började att bli tämligen uttråkad av att vara ensam. Försökte göra matsalsbordet fint, typ, och sätta ett par kvistar i en vas. Fredrik hatar i och för sig både vaser och kvistar, men ja, för den goda stämningens skull var jag inne på inredning. Henning och Hoppi blev galna i kvistarna (som kom från busken utanför) och började att äta dem. Henning kräktes. Jag blev orolig och trodde att de var giftiga, så för att testa åt jag ett halvt blad (tänkte att de skulle smaka giftiga). Men det smakade som boklöv.

Senare på kvällen snurrade hela rummet runt i flera timmar. Som om jag åkt karuseller hela dagen. That was crazy. Ska nog inte provsmaka några konstiga växter framöver.

Eller så var det inte på grund av kvistarna, who knows!

#blogg

Medlem
Note to self: Do not eat plants

Stay in school. Dont do drugs.

Medlem

Haha intressant... Gillar också att du själv åt ett blad, just in case att de är giftiga xD


signatur

Imperator

Medlem

Eller så var det dom konstiga svamparna som kom till fel adress pga adressändring

Jag är hyfsat säker på att jag skickade rätt svampar.
Har en hel del kantareller i frysen nu när man spenderat 4 dagar på landet, inne i skogen.
MMMMNNNNNAM!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

dagens nyheter: mår bättre idag. rummet slutade att snurra till slut. fekkin nature.

vill också plocka svamp traveller, men var i helsike gör man det? skogen skriker publiken, men här är det ingen riktigt stor skog.

Medlem

Damn nature, you scary!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar