Samlarutgåvan av Skyrim uppvisad

Medlem
Skrivet av Swirl:

LOL!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Klart värt pengarna, en plastleksak i bästa Happy Meal stil *sarkasm*.
Minns när samlarutgåvor både var begränsade och hade ett vettigt pris, det var väl innan folk började betala över 100kr extra för ingenting :/

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Klart värt pengarna, en plastleksak i bästa Happy Meal stil *sarkasm*.
Minns när samlarutgåvor både var begränsade och hade ett vettigt pris, det var väl innan folk började betala över 100kr extra för ingenting :/

Håller med dig fullständigt här, Grumbledock.

Medlem
Skrivet av Swirl:

Haha bästa inlägget för hela veckan minst.

Medlem

Om draken hade vart gjord av guld hade jag köpt den eller om de hade skickat med en nyckelring, keps, mugg och ett paraply också.

Medlem

Aaaaaalldeles för dyr.... Usch och tvi!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

haha räcker att jag köpte Swtor för 1500 nu får de vara nog

Medlem

fysjutton ... ville köpa skiten men när jag fick reda på innehållet men sen priset !! .... inte värt pengarna då ..... :/

Medlem

Häftiga grejer men.... 1500!?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

DVD? Känns lite väll 2001 för en samlingsutgåva, ge oss bluray!

Medlem

Jag kunde inte låta bli att förboka det, jag har Oblivion i collectors edition och vill gärna ha Skyrim i det också ^^ Läste på en annan sida att man kunde få en tygkarta istället för en papperskarta om man förbokade det.
http://blog.machinima.com/insidegaming/2011/08/05/bethesda-an...

Medlem

Nejdu, funderade på att köpa samlar utgåvan men så lite för så mycket känns inte värt det alls. får bli en plain old vanlig version

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Ingenting jag kommer att köpa. Tvekar överhuvudtaget på Skyrim då det kommer att utvecklas främst till konsoler.

Är det btw GFWL jag ser på boxen...?

Det är väl 360-versionen som visas upp?

Medlem

bara jag som har blivit lite kinkig när det gäller samlar utgåver sen mw 2 xD? Där fick man ett fint nightvision som man kan leka runt med ^^

Medlem

för nördigt

Medlem

asbra samlarutgåva och perfekt pris. det avskräcker folk som inte är äkta samlare från just samlarutgåvan.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av raefzm88:

Ingenting jag kommer att köpa. Tvekar överhuvudtaget på Skyrim då det kommer att utvecklas främst till konsoler.

Är det btw GFWL jag ser på boxen...?

Det är väl 360-versionen som visas upp?

Syftade på bilden för "nyheter" eller vad man ska säga.

http://i54.tinypic.com/2cxvzmq.jpg

Medlem

Förstår inte riktigt gnället... är väl ingen som _måste_ köpa denna edition?

Nej tack !
längtar efter spelet men det blir ingen samlarutgåva för min del.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Busko:

haha räcker att jag köpte Swtor för 1500 nu får de vara nog

Instämmer. Någon måtta får det vara med utgifterna

Medlem

Spelet i sig är lockande, men inte den här påkostade "lyxversionen", speciellt inte som man kan köpa tre spel för priset av en C.E.

Medlem

drakstaty? Skräp som står och dammar? Samma sak? Bättre att få något som man faktiskt kan använda till något tycker jag. :\ Speciellt för de pengarna. Som Call of Duty-grejerna man har fått med i de sista spelen.

Medlem
Skrivet av Eravathar:

drakstaty? Skräp som står och dammar? Samma sak? Bättre att få något som man faktiskt kan använda till något tycker jag. :\ Speciellt för de pengarna. Som Call of Duty-grejerna man har fått med i de sista spelen.

Vilka användbara saker är det?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag måste bara ha det. Hur kan man förbuka det säkrast?


signatur

Memento Mori

Medlem

Tycker att samlingsutgåvorna har ballat ur lite vad gäller pris och innehåll. Det lönar sig alltid att köpa standardutgåvan ändå, det enda man "missar" är oftast en plastleksak och en liten bok, eventuellt ett soundtrack också. Det enda som är tråkigt att missa är att samlarutgåvan ofta har lite mer content i form av saker som ändå blir DLC senare. Är det någon som har en ståtlig samling av spel med collectors edition att visa upp?

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Eravathar:

drakstaty? Skräp som står och dammar? Samma sak? Bättre att få något som man faktiskt kan använda till något tycker jag. :\ Speciellt för de pengarna. Som Call of Duty-grejerna man har fått med i de sista spelen.

Vilka användbara saker är det?

Tjaa, ok, "användbara" i det här fallet innebär inte "livsviktiga saker som man kan använda i vardagen", men night vision goggles och en radiostyrd bil med en spycam på tycker jag i så fall är bättre att få med för att man faktiskt kan göra mer än att bara kolla på dem. Speciellt gogglesarna.

Medlem

jag har beställt, men kommer nog förmodligen att avboka om det kommer en lite mindre variant att en collectors edition.

har aldrig lagt ut mer än 6-700 för ett spel och tänker nog inte göra det heller, om det inte är extremt högt på min hypelista, som få spel är.

kommer dock säkert sluta med att jag köper denna bara och ångra mig senare, men va fan...

12
Skriv svar